DET ER FREDAG!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ja regner med det blir no ala en sjokolade eller no sånt her og det er det hele :p får vel ligge lenge ettersom det er min tur den dagen :p

Hehe, det er jo bedre enn ingenting da ;) Samboeren min er ikke så veldig på feiring sier han, så han bruker det som unnskyldning for at han alltid glemmer morsdagen. Men han digger å få så mye ekstra oppmerksomheten på farsdagen da :P

Hehe, det er jo bedre enn ingenting da ;) Samboeren min er ikke så veldig på feiring sier han, så han bruker det som unnskyldning for at han alltid glemmer morsdagen. Men han digger å få så mye ekstra oppmerksomheten på farsdagen da :p
Ja absolutt ikke verst det :-)
Haha ikke sant, bare litt dobbelt moralsk ;-)
Kan ikke annet enn å le av dem heller :-D

Jeg har fri i dag:-) Så her sov vi lenge, mens vesla sov dupp tok jeg helgevasken og etter lunsj var vi ute på aketur. I morgen skal vi bort på barnebursdag og søndag er det jo morsdag så jeg forventer nesten en bedre middag eller frokost på senga ;-)

Samboer jobber i helga... Skal kose meg med lillemor hjemme :-)

Her har vi vært hjemme og inne hele uken pga. sykdom, så håper vi kommer oss ut!!

Jeg håper det ikke blir for mye vind så vi kan kose oss ute i morgen! Hadde lang innedag i dag etter lang natt med oppkast i natt... :-( Ellers blir det morsdagsfeiring hos mammaen min på søndag. :-)

I morgen kommer en venninne og de to barna hennes på besøk, før treåringen og jeg skal på kino og se Sauen Shawn.

Søndag skal vi og søsknene mine med familier på middag og kake hos foreldrene mine.

God helg:-)

Glemmer helt hvilken dag det er når jeg er i permisjon og mannen skal jobbe i helga!

Laurdag er det ingen planar, men på søndag er det håndballkamp :)

Fredag ja..Mannen jobber kveld, barna er lagt, jeg vasker og skrubber med et glass rødvin:woot:

I morgen blir det middagsselskap med god mat og drikke, det samme blir det på søndag. Innimellom blir det kamp for vesla, gåturer og mye familiekos:)

God helg :)
Skal på teater og på middagsbesøk og feire morsdag :)

Foretrekker lørdag. Fri fra jobb, "ting" er åpent, og det er fri dagen etter. ;)

Både Lørdag og søndag skal to av mine på forskjellige bursdager, og mor er klart sjåføren. Blir ikke stort å gjøre da, hjemme med mini og prøve å pakke til vinterferien.

Back
Topp