DET ER FREDAG!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Den beste dagen i uken mener nå jeg:) forventningene til helgen bygger seg og og bena kommer på bordet på kvelden. Ungene får være litt lenger oppe og gleder seg til å være hjemme ett par dager med mamma og pappa:) ofte spiser man noe ekstra godt og stemningen er god :)
Hva har dere for noen planer i helgen da? Her er det håndball cup med eldste jenta, hngste skal i bursdag, også blir det vel ett par turer opp på skøytebanen :)

GOD HELG ALLE SAMMEN :)

Her skal far jobbe i helgen så for oss blir det total avslapning. Ikke så stor forskjell fra uka ellers, med andre ord.

Hurraaa!! Endelig helg igjen :D
I morgen skal vi alle på ishockeykamp og på søndag blir det litt feiring av morsdag, så skal sambo på kveldsvakt så da får vi se hva resten av dagen bringer for resten av oss :) Prøvde å be oss på middag hos mamma, men hu skal visst også på jobb

Trololo, endelig er det fredag :D Misjonen på P4 mens jeg vasker hus før jeg drar på jobb :)

Barna reiser på pappahelg i dag, så finner vel på noe skøy. I morgen skal jeg gjøre minst mulig. På søndag skal jeg bake kake til mamma'n min før jeg reiser på morsdagsselsskap :)

Gleder meg over at mannen har to dager fri. Med mindre han skal jobbe ekstra imorgen da, men han er i det minste tidligere hjemme om lørdagen! :)
Imorgen er det handling, og så skal vi ha faren hans, broren og besteforeldrene på besøk på søndag :)

Krangle med Haukeland til de forstår at jeg ikke kan gå med babyen i tverrleie til termin. Blir en grusom helg

Endelig fredag! Vært en tøff uke med mye bekkensmerter, så godt jeg kan slappe mer av nå i helgen. Er meldt storm (opp til orkan) her jeg bor, så da blir det en skikkelig innehelg! :)

Kino med storebror og se sauen Shaun en dag og badeland den andre. Meldt kaldt så vi får ikke lekt så mye ute.

Er hjemme hele uka, så merker ikke så stor forskjell ;) Men veldig deilig at samboeren ikke må opp kl 4.30 for å dra på jobb da ;)
I dag skal vi begynne å rive/pusse opp gangen, i morgen skal vi på revy på u.skolen for å se på niesen, og på søndag er det bursdagsfeiring av samboeren :) Blir en hektisk helg :)

Ut og spise med ei venninne som reiser jorda rundt på søndag :-O :)

Her blir det oppgaveskriving. Henger litt etter på studiene om dagen.

Yayy!! Riktig god helg til deg også:)

I dag har vi vært på kjøpesenter en tur for en gave, og jaggu kom vi over noe på 70%:D Så lekt ute.
Skal jeg treffe ei venninne i byen senere, og så blir det taco når jeg kommer hjem.

I morgen har jeg senvakt og vi har ingen spesielle planer egentlig. Søndag får vi besøk, og ellers en liten markering av morsdagen;)

Deilig med fredag! I helgen skal vi feire sambo sin 30 års dag! Juhuuu :)

I morgen skal snuppa i karnevalsbursdag, og idag skal hun på ballett pluss at hun og faren har avtalt akedag idag.

Jeg skal ligge på sofan og late meg, må få vasket klær i helgen og that's it. Håper på fødsel på søndag da

Ikveld blir det å kose oss med god mat, noe snacks og Netflix :) Imorgen skal vi til et vennepar å kjase og kose oss med noe god mat, og ungene får lekt litt sammen. På søndag blir det forhåpentlig en liten feiring av morsdagen hvis sambo husker at det er morsdag ;)

Ikveld blir det å kose oss med god mat, noe snacks og Netflix :) Imorgen skal vi til et vennepar å kjase og kose oss med noe god mat, og ungene får lekt litt sammen. På søndag blir det forhåpentlig en liten feiring av morsdagen hvis sambo husker at det er morsdag ;)
Min hadde glemt det helt til jeg plutselig sa til eldste gutten at vi skulle be mormor på kake søndag siden det er morsdag. Ansiktet bare lyste åh f**n :-P

Min hadde glemt det helt til jeg plutselig sa til eldste gutten at vi skulle be mormor på kake søndag siden det er morsdag. Ansiktet bare lyste åh f**n :p

Haha, det er som å høre om min samboer... han glemmer det alltid :P Har hinta litt da, men skal bli spennende å se om han husker det nå da ;) Jeg og lillegutt gjør veldig mye ut av farsdagen, så det hadde vært koselig om jeg også fikk litt ekstra oppmerksomhet på morsdagen for en gangs skyld :P

Haha, det er som å høre om min samboer... han glemmer det alltid :p Har hinta litt da, men skal bli spennende å se om han husker det nå da ;) Jeg og lillegutt gjør veldig mye ut av farsdagen, så det hadde vært koselig om jeg også fikk litt ekstra oppmerksomhet på morsdagen for en gangs skyld :p
Ja regner med det blir no ala en sjokolade eller no sånt her og det er det hele :-P får vel ligge lenge ettersom det er min tur den dagen :-P

Back
Topp