Det er fredag!!

lenemor

Forumet er livet
Jeg har vært oppe siden seks med lillebror som løper rundt og ødelegger og roter til hele huset før han skal i barnehagen. I dag er det vask av bad som står for tur (all sjukdom skal vaskes ut av huset, rom for rom), og så må jeg ut og handle farsdagsgaver til pappa og G... hele denne omgangssyka ødela for de planene. Har et par unger jeg må handle bursdaggave til også.

GGod morgen folkens.. [:)]

Off.. Spysjuka ja, lykke til med vasking i dag lenemor.. Godt å få det ut av hus [;)] Bra Johanna er frisk igjen da [:)]

Her sitter vi og glaner på Jungel Hjul og Trym har akkurat inntatt sin første klementin i år [8D][:)].
Frokost må nok inntas snart. (Måtte ha litt kaffe først [:)])

Halv ti i dag, er det foreldresamtale med primærkontakten.

Ellers i dag blir det vasking av leiligheta,badene og litt klesvask. [:)]

Nå driver snøen og forsvinner her [&:], men det kommer vist mer snø. Det er såå koselig ute, med hvitt på bakken jo [:D]

Ha en flotters dag!!

God morgen! Jeg fikk sove lenge i dag jeg.. [:D] Så lovte jeg dyrt og hellig at sambo skulle få sove lenge i morgen.. Meeeen så ringte de fra jobben og spurte om jeg kunne gå tidligvakt i morgen i stedet for sein.. Og jeg sa ja.. Sååå det ser dårlig ut med å sove lenge for han i morgen gitt.. [8D]
I dag er det lønnings- og planleggingsdag, så tenkte å ta ungene med på peppes på lunsj før jeg drar på jobb.. Så det er slakke og kosedag i dag.. Herlig det og..
Sindre har nok mest sannsynlig fått vannkoppene, men han har kanskje bare et par prikker.. Men de er væskefylte og røde, men når han har så få, så kan han i grunn få det igjen, så det er jo litt "bortkasta" liksom.. Men men.. Han plages ikke ser det ut som.. [:)]

I dag kommer Leah og William hjem fra pappa'n sin, og det må jeg si at jeg gleder meg veldig til! Er SÅ tomt når de ikke er her asså, samboer'n sine to barn kom i går og skal være til Mandag, så vi skal nok finne på masse kos i helgen.. Har i allefall planer om å sette STOR pris på sambo på søndag, fordi han er en sånn fantastisk pappa og reserve pappa [:D] I morgen er det mulig det blir grilling i skogen, se ann været litt [;)]

snart lørdag nå[8D], men jeg sitter her å venter på at minsten skal falle til ro. Høres ut som om det kan bli lite søvn i natt....

søsteren min kom hjem i dag, skal være til søndag, så hun har sagt hun kan passe ungene, for  i morgen skal vi  30 årsdag[:)]!!

Back
Topp