All song Forumet er livet Julibarna2014 Aprillykke 2016 30 Mai 2015 #21 Har min syster på besøk e enda. Kanske gjøra lite i Hagen vår. Ellers bara slappa av och kosa oss.
Malin0991 Glad i forumet 30 Mai 2015 #22 Får besøk av min far også blir det grilling, og litt shopping av innflyttningsgaver til bestevenninnen, og masse kos med lillegutt
Får besøk av min far også blir det grilling, og litt shopping av innflyttningsgaver til bestevenninnen, og masse kos med lillegutt
nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene 30 Mai 2015 #23 Skal ut og shoppe litt etterpå. I kveld skal gubben på festligheter, så jeg har en date med symaskinen.
Skal ut og shoppe litt etterpå. I kveld skal gubben på festligheter, så jeg har en date med symaskinen.
SnartMammaTilTre88 <3 30 Mai 2015 #24 Våknet til soool, så vi skal nyte den idag litt forskjellig som skjer i byen i helga.. Så vi får se hva vi finner på
Våknet til soool, så vi skal nyte den idag litt forskjellig som skjer i byen i helga.. Så vi får se hva vi finner på