det er fredag og eg har ikke behov for alkohol

VilSåGjerne

Forumet er livet
og det er en sånn HÆRLIG følelse[:D]

eg ser no at vi virkelig har levd livet de siste to årene,kanskje eg no har rast fra meg? ja det hadde vært fint. vi har alltid vært med på fester og vært med på mc treff,og det blir endel alkohol då ja.....

men no har eg ikkedet behovet, men det er vel for at det no kanskje kan være noe i magen min[:D]åååå så eg håper på det[:D] ikveld skal vi spise god mat og se på tv, før det skal eg vaske gulv og scrappe litte  gran, skal bare kooooose meg i dag[:D]

Det var da enda godt da, selv så sitter jeg her med et usunt glass med Cola. Har et par feriedager og de sløser jeg hvist bare bort her hos dere, koslig det da men snakk om å være lite aktiv, min bedre halvdel koser seg med bok og Cola[:D]

Du for kose deg skikkelig, scrapbooking holder du kanskje på med en babybok kanskje og håper på det beste, kunne jo vært artig og lage en og holdt av plass til ul bilder, mage bilder, ugh...strekkmerke bilder dersom de skulle dukke opp, tanker og følelser rundt graviditet m.m. Kjenner ei jeg som gjorde boken litt klar utseendes messig på forhånd, heldigvis så fikk hun bruk for den til slutt da, hun la skikkelig sjela si i den boka. Selv har jeg en graviditetsdagbok kjøpte den før min SA her i høstes, heldigvis så drøya jeg før jeg skulle begynne å skrive i den, kladdet litt først på noen vanlige ark med notater rundt kvalme  og ul som jeg tok tidlig i svangerskapet, så den boka ligger bare "stand by" og venter på en mage å skrive om nå!!!

herlig å bare gjøre ingenting også,og cola,tja,er ikke så godt men det er lov når en skal kose seg[:D]
men scrapbooking kan en gjøre så mye rart[:D] så eg går vel ned på scrapperommet mitt snart[:D]

kos deg med colaen[:D]

har det slik jeg også
tom søndagene er begynt bli kjedelige og meningsløse...NÅ vil jeg ha en unge.....så vi kan koooose oss.
er en del ute vi også, men siste året har det roa seg en del. skulle egentlig på pubquiz idag, men jeg veit ikke om jeg gidder. er så trøtt, så skal jeg jobbe frem til 20..så vi skal heller kose oss hjemme med gooo mat, siden jeg har seinvakt i morgen:(
har rydda litt hus, skrudd kommoder å kosa meg hjemme idag.nå skal jeg på jobb snart noen timer.

god helg folkens[:)]

Åååååå gleder meg til å komme hjem. Jobber til kl.20.00
Kose meg i sofaen foran Tv'en, med cola og snop....
Er jo knall bra TV kveld idag. Med Nytt på nytt og Senkveld. Love it...

God helg til der alle sammen. [:)][:D][:)]

Tror nok jeg har rast fra meg jeg også, for skikkelig festing frister ikke noe særlig lenger. Da er det kosligere å møtes hjemme hos noen og bare prate og drikke litt vin. Men jeg kommer absolutt ikke å savne å ikke drikke alkohol under forsøket. Det er nok et tegn på at vi er SKIKKELIG klar for det her (hvis noen var i tvil om det...hoho[8D])

Er alene i kveld jeg da, sambo jobber til 23.30. Men det går helt fint, skal kose meg med tv og BV, pizza fra Peppes og snop. Og selvfølgelig Cola light[:)]

Back
Topp