lenemor
Forumet er livet
I dag våknet alle før August, som bare har vært våken en gang for mat i natt. Nå er G og Johanna reist, August har fått seg mat og sitter i vippestolen sin og klager, og jeg sitter og henter meg inn etter en ny runde med 30 days (level 1 igjen i dag). Det er faktisk ganske deilig å pushe seg selv sånn... det er noen øvelser som jeg nesten gråter når jeg gjennomfører - mange år med senebetennelse i armer og skuldre har gitt meg dårlig styrke når jeg har armene over hodet... men jeg skal klare dette!
Nå skal jeg ha meg litt frokost, så tar jeg August i vogna og triller en tur i regnværet... deilig måte å avkjøle seg på
I ettermiddag skal vi ned til fotografen og ta passbilder av ungene - vi reiser jo om to uker, så det er vel på tide å tenke på pass [8D]
Nå skal jeg ha meg litt frokost, så tar jeg August i vogna og triller en tur i regnværet... deilig måte å avkjøle seg på
I ettermiddag skal vi ned til fotografen og ta passbilder av ungene - vi reiser jo om to uker, så det er vel på tide å tenke på pass [8D]