Det er fredag igjen jo!

lenemor

Forumet er livet
Og i kveld kommer mamma på besøk!!! Jippi, det er nedtelling her for store og liten... August teller ikke ned for han har nok ikke helt forstått at mormor kommer, men jeg tipper han kommer til å bli glad når han ser henne i morgen tidlig. Kommer ikke før kvart over ti i kveld, så vi ahr lovet Johanna at mormor skal komme opp og vekke henne og si hei når hun kommer

INgen andre planer for dagen - jeg har oppdaget at gratis filmkanaler ikke er noe å juble for når de bare sender dårlige filmer... nåja, jeg får gå og legge meg litt og lese i stedet

Satt nettopp å tenkte på det samme - at det er fredag.....og så dukket denne tråden opp[:D]

Her er det kun kaffi som gjelder - og PC (altfor mye PC[8D])....Det skal bli godt med helg, skal bare noen timer på jobb først.

Er øspøs her, og så godt vær til å være inne i!! Nevnte jeg at det skal bli godt med helg...[:D]

Kos dere med besøk av mormor - det er jo alltid stor stas[:)]

God fredag til alle sammen!!

Åhh så koselig med besøk av mormor[:)][:)] Skjønner godt dere gleder dere, Lenemor!!

Her i Oslo regner det[:'(] og er litt glatt ute. Mina er blitt litt forkjøla igjen, men var i fin form så hun er i bhg. Hun skal få en litt kortere dag idag. Jeg skal straks spise lunsj og så vaske +rydde her. Og så hente mer astma medisiner på apoteket!

Får kanskje besøk av en venninne ikveld[;)]

Fredag ja, kjenner dagene går litt for fort nå frem mot eksamen, men det går vel på et vis.
Her skal det ryddes litt, scrappes bryllupskort og så skal ungene hentes tidlig i bhg. Mannen skal på bli-kjent fest til det bryllupet vi skal i, så jeg må vel se over antrekket mitt og finne ut hvilke sko jeg kan gå med...

Ungene og jeg skal kose oss i ettermiddag/kveld siden de skal overnatte borte i morgen. Må si jeg er litt spent på den biten for de pleier ikke være overbegeistret for å sove over hos svigers. Planleggingen går bra, og de er veldig klare, men når det nærmer seg leggetid blir det straks mye værre[&o]

Koselig med besøk av mormor for både liten og stor vil jeg tro[:D]

Jeg hadde egentlig laget fredagstråd, men den ble visst aldri postet..[8D]

Bertine koser seg nok i alt vannet i bhg.. Rasmus sover, og jeg sitter her og slapper av.. Men nå skal jeg få ryddet litt!

Vi har vært på 6-ukers kontroll idag, og lillebror vokser kjempefint! Og helsesøster synes han er alldeles nydelig, og jeg er jo helt enig![:D] Hun likte kontakten hun fikk med han, og smilene hans..[:)]

Idag blir det taco til middag, og sammenskruing av Ikea-møblene T kjøpte igår, det blir så fint!!![:D]

Back
Topp