Det er fredag, damer!

lenemor

Forumet er livet
Og jeg har fri - HELT FRI!!!!

Sto opp halv seks med knerten i dag, eller la meg inn til han og var våken i alle fall, og nå durer han rundt i huset og babler og roper... det blir kanskje greit når han kan begynne å gjøre seg litt forstått, men han er morsom nå![:D]

I dag blir det bare ro og hvile tror jeg - har vært ganske så dårlig hele uka, og ikke hatt tid til å hente meg inn no - så nå skal det slanges på sofaen, og kanskje på vår nye kafe som åpnet for tre uker siden og som jeg ennå ikke har hatt tid til å besøke?

I kveld blir det taco - det er faktisk lenge siden sist... og gullrekka på tv

Hva gjør dere i dag da skjønne damer?

Jeg og Mina spiser frokost[:)] Hele denne uken har Mina våknet hver natt, så det hadde vært godt med en helnattssøvn snart[&o]

Skal straks i bhg. Jeg må vaske og rydde her idag, for det trengs veldig. En tur i butikken må også til.

I morgen skal vi lunsje hos Monicabebe og jentene[:D] Gleder meg veldig. Kjempe lenge siden sist.

*gjesp*

Jeg skal slutte å skryte av at barna mine sover bra..[8|] Lillebror ville ikke sove nemlig, det tok en evighet å få han til å sovne alle tre gangene han hadde spist.. Så jeg har nok vært mer våken enn jeg har sovet i natt..[&o]

Nå skal vi straks gå  til bhg, så går jeg og lillebror en ekstra runde før vi går hjem, for jeg MÅ trene litt ihvertfall..
Gulvene skal vaskes idag, og jeg må få sydd flere innlegg til tøybleiene, for lillebror tisser MYE.. Også skal vi SOVE![:)]

Idag blir det hjemmelaget pizza til middag!

Ha en fin dag!

Høres slitsomt ut, SuperBerta [&:]
Har vært oppe et par ganger selv i natt. Linnea har fått vondt i armen sin igjen,
så natta har ikke vært så grei. Ho har aldri våknet på natta av det før, men denne
ganga var det visst extra ille [&o] Men vi fikk iallefall tatt ordentlig tak i det denne ganga,
og vi fikk tatt røntgen. Men den var som ventet; helt fin [8|] Det er jo greit det da, men
da vet vi jo fremdeles ikke hva det er som forårsaker dette. Men når det skjer igjen,
så vil jeg prøve å få til MR eller noe.

Så idag er vi bare hjemme. Skal på apoteket å hente noe Ibux som vi skulle se om
ville ta smertene, og jeg skal hente noe Brexidol (medisinen man får mot alt, men
virker på ingenting) [8D] Jeg fikk konstantert slitasje gikt i skuldra, så måtte belage
meg på smerter for ever virka det som [:o] Kunne ikke få noe for det, og heller ikke noe å
gjøre med sa han! Blææææææææææ [:'(]

Ellers skal jeg på jobb imårra, så dette er ei amputert helg, men men.
Må innom butikken å se om vi finner noe middag og. Har ikke peiling på hva vi skal ha enda [&:]

Jeg sov jo IKKE natt til i dag da.. Jeg og venninna mi sto opp i går morges kl 8.30, for riktig å nyte siste dagen på Kypros.. Så gikk det i ett, og vi bestemte oss til slutt for bare å døgne, for vi skulle dra kl 4 (om natta) fra hotellet.. Men GJETT hvem som angra! [8D]
Men fikk duppa bittelitt på flyet, men ikke så mye.. Så nå er det straks 36 timer siden jeg sist sto opp.. Så nå behøves det en dusj og så skal jeg nok veldig snart i seng.. Skal bare spise litt taxfree goods først.. [8D]

Har forresten hatt en fantastisk flott tur.. Men var trist å komme hjem for da fikk jeg beskjed om at sambos farmor døde i dag morges.. [:(] Ho er ei jeg virkelig har blitt glad i.. Vi hadde kjempekjemi fra første stund.. Så dette var utrolig trist.. [:(][:(]

Back
Topp