Det er fredag alle sammen:)

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
upload_2016-4-8_10-53-42.jpeg
Hva bringer helgen for dere? Ikke så mange planer her egentlig. Frihelg på begge for en gangs skyld:D

Pusse opp litt kjøkken, hvis frøkna har langdupp vel og merke...

Mannen skal jobbe og eldste har et arrangement som går både lørdag og søndag, så jeg får finne på noe morsomt med yngste. Ellers får vi middagsgjester på søndag og skal kose oss med god mat, dessert og kaker. :joyful:

Her er det fiksesmåtinghelg :p har så mye småting som skulle vært ordnet eller kjøpt så satser på en produktiv helg ;)

Vi skal ha navnefest for frøkna mi i morgen :D først sermoni i rådhuset etterfulgt av fest.

Søndag skal vi slappe av og spise lunsj med pappa og stemor før de reiser tilbake til sørlandet.
Fullt opp denne helgen ja :o

Jobber i helgen :) men søndag skal jeg slappe av :)

Endelig :) ser mest frem til neste helg men denne helga blir også bra:)

Barna skal til oldemor i morgen og jeg og mannen skal på bygdefest, en svær dans. Blir gøy. Søndag blir en rolig dag mao :p

Slappa av og baka med barnen. Guttarna eg e tante till har lovat 3,5 åringen att de ska på leolekand så hoppas dom
Tennåren Håller ordet sitt

Jeg skal på dugnad, fest og dugnad. Frøkna er hos far i helgen og lillebror skal sove hos bestemoren. Så jeg skal ikke ha tid til å kjede meg hvertfall og kvelden i dag går til vasking, baking og lage mat til i morgen :)

Skal kose meg med "Skam" i kveld. Har barnevakt i morgen og fri til å gjøre som jeg vil:)

Jeg skal jobbe i morgen. Må på jobb én lørdag i året, og kjenner at det godt kunne vært en annen helg...

Back
Topp