Det er fortsatt problemer med appen... Beklager dette.

Vet ikke om dette er sagt tidligere i postene her men.

Må logge inn hver gang jeg åpner appen! Fører til at jeg nesten aldri er på babyverden mer.

Samsung 7 edge her.
 
iPhone her.
Fortsatt problemer med appen.
Og fortsatt ikke mulig å melde feil i AppStore
1ac52eacd2fcc9634a1fd9e4671e160c.png
 
Fortsatt feil og problemer her også - samsung S6 enn så lenge...
Må logge inn hele tiden appen brukes..
 
Hei. Jeg er medlem og måtte laste ned appen på nytt. Nå når jeg prøver å logge på så får jeg hele tiden beskjed om at jeg ikke er medlem eller har Account på babyforum. Har til og med prøvd å endre passordet. Kommer meg rett og slett ikke inn
 
Hei. Jeg er medlem og måtte laste ned appen på nytt. Nå når jeg prøver å logge på så får jeg hele tiden beskjed om at jeg ikke er medlem eller har Account på babyforum. Har til og med prøvd å endre passordet. Kommer meg rett og slett ikke inn
Log på med epost og ikke med Nick. Mulig det hjelper [emoji4]
 
Vet ikke om dette er sagt tidligere i postene her men.

Må logge inn hver gang jeg åpner appen! Fører til at jeg nesten aldri er på babyverden mer.

Samsung 7 edge her.
Det er der som er aelve hovedproblemet ja. Men alt fungerer perfekt i nettleser. Lett å bruke den via mobilen.
 
Hvilke problemer? Er ikke noe vits i p melde feil i app store når man kan ta det direkte her ;)
Problemene kommer og går, men her er de mest irriterende


Får beskjed om å logge inn hver gang jeg åpner appen

Mister tilgangen til skjult forum med ujevne mellomrom

Får ikke quotet andre

Får ikke varsler på samtaler eller svar

Får masse varsler fra terminforum jeg ikke er medlem i eller følger (februar og mars 2018 spesielt)


Å bruke nettleseren er bare tungvint, har lastet ned adblock, men reklamen tar helt av og nettsidene er ikke tilpasset opera coast som er nettleseren jeg bruker. Får også beskjed om at brukernavn og passord er feil når jeg prøver å logge inn via nettleser:
2528f96dbea9a1547da35835ad16e878.png
 
Det som blir nevnt med annonser får jeg også problemer med i chrome.
I dag blir jeg logget ut av appen hver gang jeg prøver å skrive ett innlegg :banghead:
 
Har dere tenkt til å fikse appen? Nei, jrg syns ikke nettleser er en grei løsning.
Det er utvikler av appen som må fikse den, så det er dem vi venter på. Men vi jobber selvsagt med å finne en løsning.

Forumet er laget slik at det skal helt fint kunne brukes fra nettleser på mobil. hvorfor syntes du ikke det er en grei løsning?
 
Det er utvikler av appen som må fikse den, så det er dem vi venter på. Men vi jobber selvsagt med å finne en løsning.

Forumet er laget slik at det skal helt fint kunne brukes fra nettleser på mobil. hvorfor syntes du ikke det er en grei løsning?

Jeg syns nettleser er tungvint, mye enklere med appen.
 
Back
Topp