Det er for jævlig.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Dette må være en spøk var det første jeg tenkte. Kjente tårene pressa på halveis ned siden. Dette er det jæveligste jeg noen gang har lest :( skjer dette i norge?

http://www.tv2.no/a/2931630

Klarer ikke å ta det inn over meg, blir helt kvalm. Stakkars, stakkars barn! At slike mennesker finnes fritt i samfunnet er uforståelig :o

Får frysninger av bare å lese det :( helt grusomt.
Stakkars, stakkars små uskyldige barn :(

Finnes ikke ord. Stakars små gutter :( men saken henlagt, og det finnes masse bevis!! Noe er alvorlig galt!! De burde fått livstid!

Fy faen når ble jeg sinna, to små uskyldige gutter :(
Hvordan i helvete kunne dette skje, orket faktisk ikke lese ferdig
:angry4:angry4:angry4:angry4

Fra 2009 dette.... Helt forferdelig! Tør ikke tenke på hva disse mennene kan ha gjort i årene fram til nå....

Ja det er helt sykt :-(
Samboer orket ikke lese det en gang da jeg viste han overskriften...

Det er ikke bare damer som opplever å ikke bli trodd og hørt, det gjelder jo barn og... Norge og rettsvern er jo helt borti natta... Er for mange sånne saker i Norge nå der gjerningsmenn slipper unna..

Det skjer dessverre mer enn vi tror :'(

Fy faen!!! Den/de som tok beskyttelsen om at saken skulle henlegges bør faen meg bures inne og aldri se dagens lys igjen! Det er jo å tilrettelegge for at overgrep er greit. Noe må seriøst skje med holdningene enkelte hei i lander har når det gjelder voldtekt. Det er skammelig at voldtekt i praksis er tillatt i Norge :@

Sjukt!!!! Blir om mulig enda mer kvalm, hormonell og tårene triller! Hvordan kan noen være så slemme? Og hvordan kan de som gjør slikt gå fri? :'(

Fy faen!!! Den/de som tok beskyttelsen om at saken skulle henlegges bør faen meg bures inne og aldri se dagens lys igjen! Det er jo å tilrettelegge for at overgrep er greit. Noe må seriøst skje med holdningene enkelte hei i lander har når det gjelder voldtekt. Det er skammelig at voldtekt i praksis er tillatt i Norge :@

Dette syns jeg helt ærlig går over stadiet voldtekt. Langt over. At voksne mennesker blir voldtatt er grusomt, men at små barn læres over lenger tid at det er normalen at noen skal behandle de slik vitner om en syksyk verden. Disse barna har blitt frarøvet all fremtid stakkars, de får ikke en gang kjenne på hvordan et normalt liv er og burde vært. De tror dette er slik det skal være.

Men dette får ikke stor oppslag i media.....

Sjeldent vi leser om slike saker selv om det desverre skjer ofte :( det jeg syns var så "bra" med denne artikkelen er at de skriver om avhørene av guttene, hva de faktisk har sakt, ord for ord, ingenting er pakket inn. Og jeg skriver "bra" fordi det er bra at folk får lese dette og får opp øya men samtidig grusomt at slikt må skrives... Jeg ble direkte kvalm og fikk vondt i magen av å lese dette :(

• Liker
Reactions: BMC
Dette syns jeg helt ærlig går over stadiet voldtekt. Langt over. At voksne mennesker blir voldtatt er grusomt, men at små barn læres over lenger tid at det er normalen at noen skal behandle de slik vitner om en syksyk verden. Disse barna har blitt frarøvet all fremtid stakkars, de får ikke en gang kjenne på hvordan et normalt liv er og burde vært. De tror dette er slik det skal være.

Overgrep/voldtekt, kall det hva du vil. Det norske systemet legger godt til rette for slike handlinger uansett hva du vil kalle det. Det var det som var poenget.

Back
Topp