Det er flott å vite ;)

Pixxi

mamma på heltid <3
Natt til i dag hadde jeg så vondt nederst i magen at tårene trillet :/ Fikk time hos jordmor å hun tok en prøve å noen ting til.. Ble sendt til fødn for en vaginal ultralyd. der fant di blodspor i mormunnen eller hva det nå enn heter :p Di mente at det kunne komme av en infeksjon.. Hadde visst falske rier inatt :O Men er bra nå :)

Fikk iallefall vite at vi venter en liten prins <3 Lykken!

Oi Oi. Skummelt! Men så deilig å få roen igjen og GRATULERER MED EN PRINS I MAGEN!

BVforum via Samsung

Natt til i dag hadde jeg så vondt nederst i magen at tårene trillet :/ Fikk time hos jordmor å hun tok en prøve å noen ting til.. Ble sendt til fødn for en vaginal ultralyd. der fant di blodspor i mormunnen eller hva det nå enn heter :p Di mente at det kunne komme av en infeksjon.. Hadde visst falske rier inatt :O Men er bra nå :)

Fikk iallefall vite at vi venter en liten prins <3 Lykken!

Gratulerer med prins på vei:) godt det ikkje var ekte rier:D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Uff, bra det endte godt da! Ikke bra med skremming sånn!

enda godt dt gikk bra! :) og ikke minst gratulerer md den lille prinsen i magen <3

så bra du ble tatt på alvor og fikk sjekka det ut da! Og at det gikk over!!

Gratulerer med en gutt i magen og :D

Signerer jeg også.. Gratulerer med prins i magen og håper at det ikke skjer noe mer på fødefronten før vi nærmer oss Mai :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Bra det går bra no:-)
Gratulerer meg gutten i magen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så bra at du ble tatt på alvor og at det går bra nå:-) Gratulerer med en prins i magen:-)

Gratulerer med gutten i magen! Godt at alt er i orden!:)

Betryggende å vite at alt er i orden! Gratulerer så mye med gutten i magen!

Tusen takk alle sammen :)Satser på at det ikke skjer noe mer før det nærmer seg termin;) Jm tok alt på alvor hun :D Har ventet lenge på å få bekreftet kjønnet :p Så endelig <3

Back
Topp