Det er f....ikke mulig?!?!!!!

HerQleZ

Elsker forumet
jentene i juni13
Her har lillegutt ligget med hodet ned så lenge jeg kan huske, fra oul til nå, 38+5.

Og nå har han snudd seg!!! Er faen ikke mulig at jeg skal få en noenlunde ukomplisert fødsel eller?! Uææææææh!! Har gledet meg sååå til en vanlig fødsel pga kaos og ks sist, nå kanskje det blir ks igjen. Helvete!!! (Jada, er vel max negativ, men det er jo bare grisetypisk da.. ) takkskarruf..nmegha!!!)

Kveldens sutring..
Og hvis noen lurte på om det var vondt og ubehagelig; JAaaa!!

.:herq:.

Oi. Ja, det var jaggu et påfunn nå så sent. Men kan snu seg igjen eller?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det skal han jaggu meg få lov til!!! Argh, nå er jeg skikelig irritert... åh!!:mad:

For en rampegutt du har! Kan jo være han klarer å snu seg igjen, men skjønner VELDIG godt frustrasjonen din.

Tips til å få en veldig aktiv baby til å vri seg ENDA mer?!;) herregud. Vet hva dagen i morgen skal gå til. Dytting.....!!!

Hvordan har han fått plass til det!? :o Helt utrolig hva de får til tydeligvis:p

Han er riktignok ikke estimert til den største karen, men over 3kg og skulle IKKE gjort det. Får vel ta en båttur til i dag og håpe bølgene gjør at han ombestemmer seg.. (dette kommer i konfirmasjonstalen for å si det sånn!!!!):mad:

*sniker fra juni*
Har hørt at det kan hjelpe å ligge i "bønnestilling" et kvarter et par ganger og dagen for å få de til å vende seg med hodet ned. Altså du sitter på knærne og lener overkroppen fremover. Verdt et forsøk? :rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ligger han på tvers el?
Her har lillemann liggi på tvers i flere uker, men på mandag lå han plutselig i hodeleie før han på torsdag var tilbake på tvers :) Jeg har blitt anbefalt akupunktur, moxa stick og stå på alle fire og bevege rumpa fra side til side. Sjekk også ut spinningbabies.com ;)

ALT ER VERDT ETT FORSØK!! Tusen takk jenter. Hvilken vei er mekka?! ;)

Så rart at den lille plutselig har snudd seg :-P en skikkelig tøysekopp med andre ord;-)

Jadaaaaaaaaaa!!!!! Han er tilbake i hodeleie og er mer eller mindre festet. Pjuuuuh... Måtte ringe hs og få en sjekk, etter vill romstering i natt! JIPPPPIIIIII!!!!!

Åå så bra!! Det er jo kjempe flott!

Mor er overlykkelig!!!♡

Så utrolig bra han tok til fornuft og snudde seg med hodet ned igjen da :)

En uke til termin. Samma når det skjer, men nå blir det iallefall vaginal fødsel!! Joho!!

-=[herq]=-

Så bra han snudde seg!! Var det bønnestillingen som gjorde susen?:p
Hehe

Samboern har ledd godt av meg når jeg har ligget i senga med rumpa i været og vrikka,så kanskje det! Har bedt til Gud og hverman i tillegg,så vet ikke hva som gjorde utslaget! Er ihvertfall fryktelig glad!!

-=[herq]=-

Back
Topp