Det er fælt å si det...

Ane_Rikke

Glad i forumet
...men jeg gleder meg til å røyke igjen!!! Sist gang jeg gikk gravid kan jeg ikke huske at jeg i det hele tatt tenkte på røyk når jeg da hadde slutta, men det er heeelt annerledes nå! Det var null stress så lenge jeg var kvalm, men nå når kvalmen har gått over, så tenker jeg på røyk i hvert fall én gang om dagen... Når jeg er i selskapet til andre røykere, så tar jeg meg selv i å tenke at det ikke er så lenge til jeg også kan nyte en sigg... Også jeg som hadde tenkt til å slutte helt denne gangen :( Det er jo et stykke frem til August da, også kommer jo ammeperioden (hvis jeg får til å amme) etter det igjen, så det kan jo fortsatt hende jeg kommer meg over denne kneika... Men sånn som det er nå, så tviler jeg på at jeg ikke havner bak en røyksky igjen altså... Savner røyken skikkelig... :(

hehe, jeg er heeelt motsatt jeg!! sleit SKIKKELIG med å holde meg vekke sist gang, og ble skikkelig sint dersom samboeren røykte fordi han frista meg! :p men denne gangen vil jeg spyy av lukta! han får ikke sitte på siden av meg etter at han har røkt, og han må gå laaangt bort fra meg dersom han skal røyke..:p

hehe, jeg er heeelt motsatt jeg!! sleit SKIKKELIG med å holde meg vekke sist gang, og ble skikkelig sint dersom samboeren røykte fordi han frista meg! :p men denne gangen vil jeg spyy av lukta! han får ikke sitte på siden av meg etter at han har røkt, og han må gå laaangt bort fra meg dersom han skal røyke..:p

Heldig du da :P Er planen din å holde deg røykfri videre også?

Jeg slutta tvert 4 dager etter positiv test. :) og ikke noe problem med røyksuget i etterkant:D stolt :D her er det absolutt ikke aktuelt å starte med røyk igjen, er jo bare helt fantastisk å slippe stresset som denne pinnen fører med seg :p

Jeg slutta tvert 4 dager etter positiv test. :) og ikke noe problem med røyksuget i etterkant:D stolt :D her er det absolutt ikke aktuelt å starte med røyk igjen, er jo bare helt fantastisk å slippe stresset som denne pinnen fører med seg :p

Fantastisk! :D Sånn var det for meg første gangen også, men det ble litt verre når jeg faktisk kunne røyke igjen.. Da sprakk jeg gitt... Men jeg har alltid vært veldig glad i røyken da... :(

Legger dere av pengene som dere til vanlig ville brukt til røyk, og ser hvor mye det blir i løpet av et svangerskap eller? Kanskje dere får en god motivasjon til å slutte permanent ;) Jeg la av penger i ett år når jeg slutta, og brukte pengene på en ting jeg hadde ønsket meg lenge. Dette gav meg ekstra motivasjon (til etter svangerskapet for deres del tenkte jeg :) )

Legger dere av pengene som dere til vanlig ville brukt til røyk, og ser hvor mye det blir i løpet av et svangerskap eller? Kanskje dere får en god motivasjon til å slutte permanent ;) Jeg la av penger i ett år når jeg slutta, og brukte pengene på en ting jeg hadde ønsket meg lenge. Dette gav meg ekstra motivasjon (til etter svangerskapet for deres del tenkte jeg :) )

Nope. Jeg har i utgangspunktet ikke råd til å røyke :p Så da har jeg ikke råd til å spare pengene heller. Men jeg merker jo at det ikke er et pengesluk lenger. Mye billigere å gå på butikken a gitt ;)

Penger er nok ingen motivator for min del...

Nope. Jeg har i utgangspunktet ikke råd til å røyke :p Så da har jeg ikke råd til å spare pengene heller. Men jeg merker jo at det ikke er et pengesluk lenger. Mye billigere å gå på butikken a gitt ;)

Penger er nok ingen motivator for min del...
Ok. Var verdt et tips tenkte jeg :) Lykke til uansett:)

Skjønner deg så godt. Tenker sånn her også :-) Skal være ærlig og fortelle at jeg tok en pinne i påsken. Og den var kjempe god ( Jada bare skyt meg). etterpå tenkte jeg at en pinne i mnd kan vel ikke være såååå farlig, men har en plan med å holde meg til etter fødsel hvertfall :-) Håper på at lysten forsvinner, viss ikke er jeg nok begynt igjen tenker jeg :-)

Eg hadde nesten sluttet å røyke, da jeg fant ut at jeg var gravid, men snuste. Og kvalmen kom raskt i uke 5, og da bød det meg VELDIG i mot. Så det var liksom greit å få den gratis .. :)

Men nå, 4 måneder etter, har jeg begynt å få skikkelig noia. Jeg har så lyst på snus at det gjør vondt... :O :O

Skjønner deg så godt. Tenker sånn her også :-) Skal være ærlig og fortelle at jeg tok en pinne i påsken. Og den var kjempe god ( Jada bare skyt meg). etterpå tenkte jeg at en pinne i mnd kan vel ikke være såååå farlig, men har en plan med å holde meg til etter fødsel hvertfall :-) Håper på at lysten forsvinner, viss ikke er jeg nok begynt igjen tenker jeg :-)

Hadde jeg tent opp en nå, så hadde nok ikke bare blitt med den ene ;) når det kommer til røyk så eier jeg ikke særlig viljestyrke... Å vente skal gå greit, men det beste hadde jo vært om jeg klarer å ikke begynne igjen selvsagt. .

Heldig du da :p Er planen din å holde deg røykfri videre også?

Ja, veldig heldig!! :D og ja, jeg har stooore planer om å holde meg røyfri videre også!! :) ser på de eldre som bor der jeg jobber utenom studiene, som sitter der og rett og slett blir kvalt av seg selv pga kols osv... NEITAKK!!! :p

Back
Topp