Det er et mirakel..

*Sandermamma*

Forumet er livet
At jeg fortsatt har hår igjen på huet! Herregud, jeg røyter!! Det faller av hår hele tiden. Det er hår overalt! På gulvet, i maten, på ungene, mellom puppene, ja egentlig overalt! Det kan da ikke være normalt? Husker jeg røyta etter Sander var født, klipte meg like før jul husker jeg, vil helst ikke klippe meg nå, men fader heller. Anders klager og klager fordi han peller opp hår etter meg dagen lang[&o]

Bare shave det av.. Du kan få en lang mørk parykk av meg[8D] nei, huff... spøk til alvor. Skjønner hvordan det er å miste hår over alt. Kjipest var når det dukka opp i middagen[8|] Ble så irritert til slutt at jeg bare fikk mannen til å ta alt. Men jeg visste jo at det likevel kom til å skje før eller siden så det blir jo anderledes. Du må nesten gjøre det du synes er greiest for deg. Det finnes ikke noen hårkurer eller noe som kan hjelpe? (Ikke at jeg har peiling altså! men kanskje en frisør har peil ?)

Sender deg en god klem hvertfall.. håper håret ditt bestemmer seg for å bli der det skal være!

jeg har det s¨ånn ennå jeg,å det er 2 år siden jeg fikk mika[8|][X(]
heldigvis har jeg tjukt hår[:D]

heheh...kjenner meg igjen gitt[8D]
var sååå lei av det håret så for noen dager siden dro jeg til frisøren å klippa meg!!
mye bedre nå[8D]

Åh, husker det der!!

Har ingen tips jeg, men jeg mener å vite at frisøren har noe vidundermiddel mot det. Tror jeg.

Med Leo mistet jeg først hår etter at jeg sluttet å amme. [8|] Det er visst litt rart siden man "skal" miste det etter fødsel. Det har jeg sannelig gjort denne gang! Var hos frisøren i går og jeg ble helt forlegen av alle tjafsene som kom ut da hun gredde håret mitt. [:o]

Back
Topp