Det er en første gang for alt

Camillemi

Forelsket i forumet
Sitter her med en smule dårlig samvittighet på grunn av at jeg har blitt sykmeldt. Jeg føler meg for dårlig til å være på jobb akkurat nå, så da måtte det bare bli sånn. Er første gangen jeg er det, så det er litt uvant emoticon

Er det flere som er sykmeldt?

Jepp, jeg er også sykmeldt men det er av andre grunner en graviditet. Så kan ikke si at jeg gleder meg til å fortelle at jeg er gravid når jeg kommer tilbake (om jeg kommer tilbake).

Men jeg skjønner deg godt, det er ikke noen god følelse og være på jobb og føle at en ikke er noe tess, og at en ikke gjør jobben si. Da er det bedre å bli hjemme og håpe at det går over og at man kan komme tilbake 110%

Ønsker deg masse god bedring

Samme her, ikke sykemeldt enda men skal til legen imorgen, andre dagen hjemme idag.. Tror kanskje jeg har fått influensa midt oppi hele kvalmen og trettheten, både jeg og min mann ligger som slakt på sofaen.. Er ikke noe gøy og har dårlig samvittighet både for jobben og for lille spiren, føler jeg burde vært litt mer aktiv.. Men det kommer seg forhåpentligvis ganske snart..
God bedring til dere :)

Og fra i morgen er jeg også sykemeldt på grunn av tretthet, småkvalme, småvondt i magen og mange rare lukter som setter kvalmen igang. emoticonIkke noe som kombineres med å jobbe på småbarnsavdeling i barnehage. Sykemeldingen kom som et sjokk på mine assistenter, men de så på meg at jeg trenger den. Sjefen sa lykke til med et smil når jeg fortalte grunnen til at jeg vasr sykemeldt. Hun hadde også sett at jeg begynte å bli vel trøtt igjen. Skal på legekontoret i morgen for å ta blodprøve (hcg) og kansje kommer jeg inn til legen også. 

Jeg ble sykmeldt i dag, grunnet kvalme,tretthet og bekkenløsning...Det går ikke så godt sammen med jobben min som sykepleier.
Har aldri vært sykmeldt tidligere i forb.med svangerskap, og kjenner vel også at jeg har litt dårlig samvittighet. Men vet også at det ikke er noen andre som tar hensyn til helsa mi om jeg selv ikke gjør det!!

Jeg er sykemeldt, men pga influensalignende symptomer (har crp på 56, men vil ikke ta medisin pga eskimoen) og bivirkninger av medisinene jeg må gå på pga at dette er fryseforsøk..
Hadde det ikke vært pga graviditten, hadde jeg nok ikke tatt imot sykemeldingen som ble kastet i fanget på meg, men er redd for å gjøre noe som kan gjøre at dette ikke går braemoticon

Back
Topp