det er en ørliten sjans for..

Vesten

Forumet er livet
at eg flytter inn til dere 

Er på PP1 nå og  har eggløsning ca 5 oktober.......
 og forventet mens 21 oktober..hvis mensen IKKJE kommer har eg (ifølge BVs terminkalkulator)  termin 29 Juni :-D

Har visst høye forhåpninger og er  litt inbildsk  iom eg blei gravid superkjapt sist..men man kan jo alltids håpe det går sånn denne gangen også..



 Anyways...heiheiemoticon
 
Da håper jeg du joiner juni damene om ikke så altfor lenge!! :-) 
 


signerer
Septembergut skrev:
Da håper jeg du joiner juni damene om ikke så altfor lenge!! :-) 



 


Vesten skrev:
at eg flytter inn til dere 

Er på PP1 nå og  har eggløsning ca 5 oktober.......
 og forventet mens 21 oktober..hvis mensen IKKJE kommer har eg (ifølge BVs terminkalkulator)  termin 29 Juni :-D

Har visst høye forhåpninger og er  litt inbildsk  iom eg blei gravid superkjapt sist..men man kan jo alltids håpe det går sånn denne gangen også..



 Anyways...heiheiemoticon

Kjenner meg igjen i den...sa SMUKK forrige gang like etter at jeg slutta på pillen. Fikk nesten sjokk, hehehehehe. Såååå jeg veeet at jeg kommer til å bli utålmodig og skuffa om det går treigere denne gangen. Forrige gang var jeg så "lost" og lite forberedt på at det kunne gå så fort, at jeg tenkte ikke på verken å teste eller å leve litt nykternt de første ukene etter pille-slutt. Så da jeg ringte enn venninne og gråt og bar meg over noe jeg ikke fikk til (oppussing av bad), så sa hun; "øøøøh, ta en g-test du. Og den var positiv gitt. Var da 4-5 uker på vei :P

 
Back
Topp