Det er diiiin dag i dag

MaggieMay

Flørter med forumet
Å herregud for en herrrlig da’ag! Ja, altså, i morgen skal jeg unne meg en frisørtime med full behandling. Gleder meg vilt! :joyful: Kommer sikkert til å sovne i stolen, men sukk så deilig!

Hva gjør du for å føle deg bedre i denne «første trimester bobla»?:smug:

Er jo ikke uten tvil att en stor andel av oss har hatt det tidvis tøft, og man føler seg kanskje ikke til så mye nytte eller noe særlig fresh om dagen (ikke jeg i hvertfall). Gravidgløden har ikke akkurat kastet sin glans over denne skrotten for å si’re sånn... Så litt godt for oss selv må vi kunne unne oss:cat:

Jeg har barbert meg under armene i dag og det ble nesten bra :hilarious: måtte avbryte pga kvalme. Men så godt å få det gjort

Jeg barberte beina på mandag, å herregud det føltes som om jeg var et nytt og bedre menneske :hilarious:

For noe gravidglød er det jammen ikke her i gården :grumpy:

Ellers har jeg tent et lys og koser meg med frokost alene og i fred :Heartred

Jeg har barbert meg under armene i dag og det ble nesten bra :hilarious: måtte avbryte pga kvalme. Men så godt å få det gjort

Hehe, nesten bra er hvertfall bedre en ikke bra :couchpotato:
Tok en lang dusj og ei runde med barberhøvelen jeg også! Rart hvor lite som skal til for å føle seg en smule bedre:shy:

Jeg barberte beina på mandag, å herregud det føltes som om jeg var et nytt og bedre menneske :hilarious:

For noe gravidglød er det jammen ikke her i gården :grumpy:

Ellers har jeg tent et lys og koser meg med frokost alene og i fred :Heartred

Herlig!!:) En rolig frokost med lys er så koselig!! Blir sjeldent tid til det her med tre små som skal på bhg.

Og den gravidgløden altså... følte jeg hadde det med de tre andre. Men denne gangen popper det frem kviser, håret står til alle kanter og kvalm/trøtt konstant. Rare greier! Spent på hvem det er så ligger å generere slike hormoner inni magehulen!!

Jeg skal prøve å dusje idag! :smiley-bounce022

Har ikke orket så mye de to siste ukene. Ligget fullt sykemeldt og har fått beskjed om å bare ringe for å få utvidet. Men liker veldig godt når jeg får til noe.

Jeg skal prøve å dusje idag! :smiley-bounce022

Har ikke orket så mye de to siste ukene. Ligget fullt sykemeldt og har fått beskjed om å bare ringe for å få utvidet. Men liker veldig godt når jeg får til noe.
Det skal jeg prøve på også :p

Dette høres sikkert skikkelig teit ut, men jeg trives så godt med å det ryddig og rent hjemme. Så jeg går og venter på overskudd nok til å ta en skikkelig sjau i huset :P

Ellers er ikke en skikkelig runde med barberhøvelen i dusjen å forakte :D

Dette høres sikkert skikkelig teit ut, men jeg trives så godt med å det ryddig og rent hjemme. Så jeg går og venter på overskudd nok til å ta en skikkelig sjau i huset :p

Jeg har det helt likt. Det ser ikke ut her nå som jeg er så redusert, og det jeg gleder meg mest til med å komme lengre inn i svangerskapet er at jeg kan rydde og vaske igjen

I dag har jeg unnet meg julebrus, selv om jeg av prinsipp pleier å vente til 1. Desember. Og på lørdag skal jeg og mannen ut en tur på avskjedsfest til en kompis av ham.

Dette høres sikkert skikkelig teit ut, men jeg trives så godt med å det ryddig og rent hjemme. Så jeg går og venter på overskudd nok til å ta en skikkelig sjau i huset :p

Jeg kjører samme stil, hater å ha det rotete!

Unner meg ettermiddagshvil og enkle middager (ofte takeaway) siden jeg har lite overskudd til å lage mat om dagene etter jobb. Ikke særlig matlyst heller. :wacky:

Teller timer til jordmor time i morgen, håper vi får høre hjertelyd. Da er jeg 10+4 :-)

Jeg har det helt likt. Det ser ikke ut her nå som jeg er så redusert, og det jeg gleder meg mest til med å komme lengre inn i svangerskapet er at jeg kan rydde og vaske igjen

I dag har jeg unnet meg julebrus, selv om jeg av prinsipp pleier å vente til 1. Desember. Og på lørdag skal jeg og mannen ut en tur på avskjedsfest til en kompis av ham.
Ååååååh julebrus! Spørs om ikke jeg også skal unne meg det før desember kommer :D

Jeg koser meg med farris og eplejuice og god morgen norge mellom kvalmebygene. Ligger på sofaen med pledd og katt, etter at mann og barn er avgårde til jobb og barnehage.

Back
Topp