Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frøken S
ORIGINAL: ladygaga
Håper og tror at det blir mere liv etterhvert som det kommer flere gravide inn[:)][:)][:)]
Ja[:D] Vi skal ikke være noe dårligere enn de andre terminforumene[:D]
ORIGINAL: mokkenikke88
Helt enig[:)]
Er vel fordi det ikke har kommet så mange enda...
Sist jeg var gravid meldte jeg meg ikke inn før jeg var 3-4 mnd på vei, viste ikke om BV før jeg søkte litt om graviditet på nettet..
Sist jeg var gravid meldte jeg meg ikke inn før jeg var 3-4 mnd på vei, viste ikke om BV før jeg søkte litt om graviditet på nettet..
Det har jeg ikke tenkt på.. At stadig flere melder seg inn i selve forumet etter hvert! Vanskelig å huske at ikke ALLE vet om BV[8D]
Det har jeg ikke tenkt på.. At stadig flere melder seg inn i selve forumet etter hvert! Vanskelig å huske at ikke ALLE vet om BV[8D]
hehe nej for jeg hadde aldri hørt om det, men så var det jo heller ikke planlagt å bli gravid den gangen, så det hadde ikke falt meg inn å søke på temaet før jeg allerede var 3 mnd på vei..
hehe nej for jeg hadde aldri hørt om det, men så var det jo heller ikke planlagt å bli gravid den gangen, så det hadde ikke falt meg inn å søke på temaet før jeg allerede var 3 mnd på vei..
Ser den[:)] Håper det er mange som oppdager dette lille universet her etter hvert[:D]
ORIGINAL: click
Jeg holder meg litt i bakgrunn foreløpig, helt til jeg er helt sikker på at jeg faktisk er gravid[:D]
(hvor blir det av de andre symptomene utenom manglende mens og positiv test[:-]?)
ORIGINAL: Kakken
Klar for å lage liv med dere fra 19. mai [;)]