Det er da så lite liv her

Frøken S

Elsker forumet
Hva skyldes det?
Hadde sett for meg at vi skulle lage mere liv enn dette[:D]
Gleder meg til det er "fyllt opp" helt til 31.januar![:D]

Enig! Er klar for litt action[:D]

Sikkert fordi forumet har tekniske problemer [8|]
Kanskje mange er i dårlig form og ikke orker å skrive så mye - det er ihvertfall jeg [:(]

ORIGINAL: Kristine79

Sikkert fordi forumet har tekniske problemer [8|]
Kanskje mange er i dårlig form og ikke orker å skrive så mye - det er ihvertfall jeg [:(]

Aah, to gode grunner der ja.[:)]
Uff, stakkars deg.. Svangerskapsdårlig-form, eller?

Jeg er også klar for action! [:D]

Håper og tror at det blir mere liv etterhvert som det kommer flere gravide inn[:)][:)][:)]

ORIGINAL: ladygaga

Håper og tror at det blir mere liv etterhvert som det kommer flere gravide inn[:)][:)][:)]

Ja[:D] Vi skal ikke være noe dårligere enn de andre terminforumene[:D]

Helt enig[:)]
Er vel fordi det ikke har kommet så mange enda...
Sist jeg var gravid meldte jeg meg ikke inn før jeg var 3-4 mnd på vei, viste ikke om BV før jeg søkte litt om graviditet på nettet..

ORIGINAL: Frøken S

ORIGINAL: ladygaga

Ja[:D] Vi skal ikke være noe dårligere enn de andre terminforumene[:D]

Ånei, her skal det være full rulle fra morgen til kveld, hehe[8D]

Jeg har hatt fult opp med et barn som har vært skikkelig vrang sisste dagene så derfor har jeg vært lite aktiv..
Men nå fremover skal det bli andre boller[8D][:)]

ORIGINAL: mokkenikke88

Sist jeg var gravid meldte jeg meg ikke inn før jeg var 3-4 mnd på vei, viste ikke om BV før jeg søkte litt om graviditet på nettet..

Det har jeg ikke tenkt på.. At stadig flere melder seg inn i selve forumet etter hvert! Vanskelig å huske at ikke ALLE vet om BV[8D]

Det har jeg ikke tenkt på.. At stadig flere melder seg inn i selve forumet etter hvert! Vanskelig å huske at ikke ALLE vet om BV[8D]

hehe nej for jeg hadde aldri hørt om det, men så var det jo heller ikke planlagt å bli gravid den gangen, så det hadde ikke falt meg inn å søke på temaet før jeg allerede var 3 mnd på vei..

hehe nej for jeg hadde aldri hørt om det, men så var det jo heller ikke planlagt å bli gravid den gangen, så det hadde ikke falt meg inn å søke på temaet før jeg allerede var 3 mnd på vei..

Ser den[:)] Håper det er mange som oppdager dette lille universet her etter hvert[:D]

Ser den[:)] Håper det er mange som oppdager dette lille universet her etter hvert[:D]

hehe ja det er det nok[:)]

Jeg sovna tvert på sofan halv ti igår! Merker at symtomene kommer snikende.. Mulig det er fler av oss som døser på sofan isteden for å være her inne[:D]

ORIGINAL: click

Jeg holder meg litt i bakgrunn foreløpig, helt til jeg er helt sikker på at jeg faktisk er gravid[:D]
(hvor blir det av de andre symptomene utenom manglende mens og positiv test[:-]?) 

Hadde det akkurat likt! Fikk plutselig ømme pupper og svære humørsvingninger jeg da[8D]

Jeg har ikke vært her på noen dager fordi jeg ikke har fått logget meg inn... Tror desverre det er greia for ganske mange andre også...

Forumet fylles nok opp etterhvert! [:)]

hajjo [:)]

ser at det er lenge siden terminlista er oppdatert...er det den som laga linken som må oppdatere den?

Ellers har j gått en lang tur m sambo og vofsen idag...kjenner murringa øker på etter litt småbratt gåing...andre som kjenner det blir mer murr murr ved aktivitet? håper d er normalt og ikkeno stress....

go søndag godtfolk! ..og go ruging [:D]

Klar for litt action her selv også, kommer jo til å leve her inne i en lang stund fremover, he he[8D]
Fikk positiv test i dag, så svever fremdeles på en rosa sky og sitter å kikker masse på den positive g-testen[;)]

Klar for å lage liv med dere fra 19. mai [;)]

Back
Topp