det er da litt merkelig...

Tjukkaaa

Forumet er livet
uansett hvordan vi prøver å "shake up" litt i gruppen kvinner hos fotballlaget så havner vi ALLTID gruppert på samme måte. De samme jentene snakker med hverandre[8|]. Er jo bra på den måten at jeg har veldig god tone med dem jeg snakker mest med... men føler at vi blir liksom ikke "sluppet inn" hos de andre (som er majoriteten da[8D]). Ikke at det plager meg å ikke få lov å henge med poppisene - liker meg kjempefint som outsider med de flotte jentene som henger i min gjeng[:D] .. bare rart hvordan ting har en måte å fordele seg på[8D]

Men så hvis jeg skal tenke objektivt så syns jeg egentlig at poppisene har en oppgave å inkludere de nye altså! Det er en oppgave jeg har hatt der vi var før og jeg ser på det som en selvfølge, er dere enige?

er vel alltid litt sånn, uansett hvilken setting det er.
samme om det er fotball-koner, ungdomsskolen, leseklubben, turnklubben, forum på internett, ja, hehe skjønner hvor jeg vil[8D]
veldig synd at det er sånn, men [:)]

Enig i at "poppisene" må ta ansvaret - eller snarere den største av gruppene... Det er alltid de som er i mindretall som er outsidere, poppis eller nerds [8D] [:)] ...for å sette det på spissen...

Back
Topp