Det er bare å skravle i vei damer!

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Nå mangler vi 3000 innlegg til vi får skjult forum :p

Skravler gjerne jeg ;)
vil nemlig inn dit hvor jeg ikke trenger å være såååå forsiktig med hva jeg skriver ;)

Skravler gjerne jeg ;)
vil nemlig inn dit hvor jeg ikke trenger å være såååå forsiktig med hva jeg skriver ;)

Ja, ikke sant? :) Renger med det blir litt mer aktivitet her inne enn på vi som prøver sitt skjulte forum :)

Ja, ikke sant? :) Renger med det blir litt mer aktivitet her inne enn på vi som prøver sitt skjulte forum :)
Vet ikke hvor aktivt det er der, men kan fort bli det. man er jo som regel fast hos sitt terminforum :)

Æsj. Mini har fått øyekatarr:arghh: Så antydning til det i kveld når han bada. Var inne og sjekka til han i sted, øynene var klistret sammen:( Fikk vasket de og lagt han igjen.. Dette blir en lang natt om han våkner av at det er ubehagelig...
Og så høres han ut som en kråkeunge.. Skikkelig hes stakkar:meh:

Oooog i kveld så har storebror på 5,5 år mistet sin aller første tann:D For en glede!

Æsj. Mini har fått øyekatarr:arghh: Så antydning til det i kveld når han bada. Var inne og sjekka til han i sted, øynene var klistret sammen:( Fikk vasket de og lagt han igjen.. Dette blir en lang natt om han våkner av at det er ubehagelig...

Oooog i kveld så har storebror på 5,5 år mistet sin aller første tann:D For en glede!

Ånei! Øyekatarr er noe herk! Har du saltvannsdråper eller noe ligende? Det smitter jo så sykt også! Får håpe han sover godt likevel :)
Så stas å miste sin første tann! :D Da kommer vel tannfeen inatt da eller? :)

Ånei! Øyekatarr er noe herk! Har du saltvannsdråper eller noe ligende? Det smitter jo så sykt også! Får håpe han sover godt likevel :)
Så stas å miste sin første tann! :D Da kommer vel tannfeen inatt da eller? :)
Har ikke det liggende nei, så må kjøpe i morgen..
Vasker med vann foreløpig, det har stort sett fungert om jeg får tak på det ganske tidlig.

Tannfeen har allerede vært på besøk ;) Så blir nok en fornøyd storebror som våkner i morgen :D

Å nei! Håper natta blir bedre enn fryktet!

Også gratulere med storebror som har mistet sin første tann! :D

Har ikke det liggende nei, så må kjøpe i morgen..
Vasker med vann foreløpig, det har stort sett fungert om jeg får tak på det ganske tidlig.

Tannfeen har allerede vært på besøk ;) Så blir nok en fornøyd storebror som våkner i morgen :D

Ja, det hjelper å vaske også.. Mamma sa at hun pleide å massere meg i øyekroken da jeg var liten. Det hjalp visst også. Hadde visst en del øyekatarr :p

Så stas! Skal de han våkner ekstra tidlig imorgen da ;)

God bedring! Første tannen er stas da :)

Oppe på 2225 innlegg nå:) om ikke med stormskritt, så nærmer vi oss i hvert fall litt;)

Back
Topp