Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravler gjerne jeg
vil nemlig inn dit hvor jeg ikke trenger å være såååå forsiktig med hva jeg skriver![]()
Vet ikke hvor aktivt det er der, men kan fort bli det. man er jo som regel fast hos sitt terminforumJa, ikke sant?Renger med det blir litt mer aktivitet her inne enn på vi som prøver sitt skjulte forum
![]()
Vet ikke hvor aktivt det er der, men kan fort bli det. man er jo som regel fast hos sitt terminforum![]()
Så antydning til det i kveld når han bada. Var inne og sjekka til han i sted, øynene var klistret sammen
Får krysse fingre for det jaJa, får håpe vi blir en fin gjeng![]()
Æsj. Mini har fått øyekatarrSå antydning til det i kveld når han bada. Var inne og sjekka til han i sted, øynene var klistret sammen
Fikk vasket de og lagt han igjen.. Dette blir en lang natt om han våkner av at det er ubehagelig...
Og så høres han ut som en kråkeunge.. Skikkelig hes stakkar
Oooog i kveld så har storebror på 5,5 år mistet sin aller første tannFor en glede!
Får krysse fingre for det ja
Jentene på andre termin forumet mitt er absolutt herlige så håper det blir lignende her![]()
Har ikke det liggende nei, så må kjøpe i morgen..Ånei! Øyekatarr er noe herk! Har du saltvannsdråper eller noe ligende? Det smitter jo så sykt også! Får håpe han sover godt likevel
Så stas å miste sin første tann!Da kommer vel tannfeen inatt da eller?
![]()
Å nei! Håper natta blir bedre enn fryktet!Æsj. Mini har fått øyekatarrSå antydning til det i kveld når han bada. Var inne og sjekka til han i sted, øynene var klistret sammen
Fikk vasket de og lagt han igjen.. Dette blir en lang natt om han våkner av at det er ubehagelig...
Oooog i kveld så har storebror på 5,5 år mistet sin aller første tannFor en glede!
Har ikke det liggende nei, så må kjøpe i morgen..
Vasker med vann foreløpig, det har stort sett fungert om jeg får tak på det ganske tidlig.
Tannfeen har allerede vært på besøkSå blir nok en fornøyd storebror som våkner i morgen
![]()
God bedring! Første tannen er stas daÆsj. Mini har fått øyekatarrSå antydning til det i kveld når han bada. Var inne og sjekka til han i sted, øynene var klistret sammen
3000 innlegg ja...da må vi stå på littNå mangler vi 3000 innlegg til vi får skjult forum![]()
3000 innlegg ja...da må vi stå på litt![]()
Jo flere vi blir jo lettere er det. Så det kom inn noen nye i dagJa, vi kan ikke ligge på latsia nå![]()
Jo flere vi blir jo lettere er det. Så det kom inn noen nye i dag![]()
Oppe på 2225 innlegg nåom ikke med stormskritt, så nærmer vi oss i hvert fall litt
![]()