Det er bare å gratulere...

forvirretmor

Gift med forumet

JEG har møtt en mann! JEG som er aktiv motstander av menn!emoticon 

Han er kjekk,sexy,snill,høy,mørk,maskulin,intelligent,kosete,peeen! Og nevnte jeg SEXY?emoticon 

Det er ikke ofte noen tar meg med storm altså,men denne mannen.... Steike!  Vi har bare møttes noen få ganger så det blir spennende å se hvordan det går.Jeg er i hvertfall kjempe betattemoticon

Kos deg masse med sommerfuglene i tiden fremover:o) gratulerer!

Hadde jo vært helt rått,om man faktisk fikk lese svar...

Otto skrev:
Kos deg masse med sommerfuglene i tiden fremover:o) gratulerer!

Takk!!! :D

emoticon 

Ååh så deilig da :) også på denne årstiden , med sommerfugler både innvendig og utvendig.. ( Her kunne jeg funnet et klisje smilefjes med blomster og sånn, men gidder ikke.. Det tar for laaang tid... )

*NinaOgVesla skrev:
Ååh så deilig da :) også på denne årstiden , med sommerfugler både innvendig og utvendig.. ( Her kunne jeg funnet et klisje smilefjes med blomster og sånn, men gidder ikke.. Det tar for laaang tid... )

Hehe jeg skjønner deg! (Angående smilefjes...)

Tuuuusen takk! Skal kose meg masse:D

Åååå så koselig...:-D
Jeg skjønner godt hvordan du har det,har det på samme måte enda jeg...:-D
Det er DEILIG.....:-D

Frk.VilliTrusa skrev:
Åååå så koselig...:-D
Jeg skjønner godt hvordan du har det,har det på samme måte enda jeg...:-D
Det er DEILIG.....:-D

Ikke sant!emoticon emoticon

Nyt det og kos deg masse,Gratulerer :)

Turbotrolla skrev:

Tuuuuusen takk:) Skal nyte hver eneste sekund,og håper det utvikler seg til noe varig:)

aaah, så koslig!! emoticon

emoticon Lillesnille skrev:
aaah, så koslig!! emoticon

NAIS!!!!! Grattis frøken. Håper han er like god som han er kjekk og at han behandler deg som en dronning. Du fortjener det beste- don't settle for less! SÅ hvis han er like fantastisk som han høres ut, så lover dette veldig bra! Klem fra meg:)

Turbotrolla skrev:

:)

emoticon   emoticon   emoticon  emoticon  emoticon  emoticon  emoticon  emoticon  emoticon  emoticon  emoticon  emoticon  emoticon emoticon  emoticon  emoticon  emoticon  emoticon  emoticon   emoticonemoticon emoticon    emoticon    emoticon  emoticon  emoticon emoticon  emoticon  emoticon  emoticon   emoticon   emoticon  emoticon  emoticon   emoticon  emoticon  emoticon   emoticon   emoticon  emoticon   emoticon   emoticon  emoticon  emoticon   emoticon   emoticon   emoticon   emoticon   emoticon   emoticon  emoticon  emoticon   emoticon   emoticon   emoticon   emoticon  emoticon   emoticon  emoticon  emoticon   emoticon   emoticon   emoticon

Chinchilla skrev:
NAIS!!!!! Grattis frøken. Håper han er like god som han er kjekk og at han behandler deg som en dronning. Du fortjener det beste- don't settle for less! SÅ hvis han er like fantastisk som han høres ut, så lover dette veldig bra! Klem fra meg:)

Det håper jeg også.Han er jo en voksen mann (36 år),så han er ferdig med byflying og alt mulig tull.Virker forholdsvis rolig og i går var han i barnebursdag, det ser jeg som positivtemoticon   Snakker mye om familien sin og er veldig åpen.Gleder meg til vi får mer tid sammen:)

emoticon

emoticonemoticon
emoticon

Hærlig følelse nyt den max !! 

Back
Topp