Det er 8. desember!

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Og bare 16 dager til jul! Og vi koser oss fortsatt i det høye nord.[:)]

Jeg er trøtt som en strømpe siden Sivert var umulig i natt. Sutring og jamring fra 02 og utover. Kansje det er tenner? Han var sånn natt til søndag også og fellesnevneren er at han fikk riskrem begge de to ettermiddagene, kan man reagere på riskrem? Trodde det var harmløse greier?[8|]

I dag skal jeg og Hannah i bassenget. Vi hadde glemte badedraktene hjemme så jeg måtte ut å kjøpe nye i går. Og siden det er utenfor sesong så var det jo ikke store utvalget. Så da måtte jeg ut med 919 kr for to badedrakter!!![8|] Jeg bør se innmari bra ut i den dyre badrakten![;)]

Holy Schmokes! Det skal koste å bade!
Men men, de varer vel livet ut for den prisen :)

Kanskje han reagerer på melk? Eller, jeg aner ikke.. Ingen av mine har reagert på noe egentlig, så jeg aner ikke hva jeg snakker om, hehe..

Jeg er hjemme fra jobb i dag også! Den derre omgangsyken kan kunsten å sette folk ut av funksjon altså! Holy crap så slapp man blir..
Får ta en tur innom jobb i ettermiddag, har en del kontorarbeid å ta tak i og arbeidslistene for jula er jo et puslespill uten like..

Masse god bedring til dem syke[:)]

Vi har det ikke stort bedre her nei[&o] Heidi er i bhg mens minsten er hjemme med skikkelig diare...Er lei å skifte hele tiden..Og ikke minst klesvask som kommer av dette[:'(] Godt det er billig med bleier om ikke noe annet[8D] Hun har ikke vært i bhg denne uken
Men kipt for Vilde går glipp av nissefesten i bhg i dag.[&o]

Men i dag er planen å lage deigen klar slik at Heidi kan bli med å lage kakemenner i kveld[:D] Litt kos må vi jo ha det

I dag har jeg satt hele pcen tilbake til sart, så nå håper jeg ikke jeg har mistet noen bilder jeg ikke har lagret[&:]

Snøbyger her i dag. Jeg er forkjølt og småslakk og ikke minst stresset for jeg har de vanskeligste julegavene igjen[>:]

God bedring alle syke! [:)]

Hei sveis! [:)]
Jeg har vært på Functional Moves med Gøril fra 71 grader nord, og ungene har vært i barnepassen. De har laga enda mer julepynt, flinkingene! [:)]
Ingen store planer i dag, bare kose meg med verdens beste unger!

Jeg har gjort ingenting[&:] jo levert i bhg og handlet noen få ting på matbutikken.

Nå lurer jeg på om jeg skal stikke for en sol time, før henting i bhg og middagslaging. Kl 19 frister både sofaen og en time med Bodypump. Tror den siste vinner i dag faktisk.

Ellers så har omtrent alle svart ja til vårt årlige "Juleverksted" på lørdag så vi blir vel en 17 - 18 stk til julmiddag med akevitt og påfølgende fest her hjemme på lørdag. Litt og ordne i forhold til det kjenner jeg. Men det blir nok moro!

Hva skal du da servere Looney? Du er god som styrer med det nå i disse gravidtider[:)]

Har ikke gjort en dritt jeg heller. Eller jo, bytta på sengene og følgt lillemor til toppen av bakken. Mormor stod i bunn og tok imot henne. Ganske grei ordning det...

ORIGINAL: McMor

Hva skal du da servere Looney? Du er god som styrer med det nå i disse gravidtider[:)]

Har ikke gjort en dritt jeg heller. Eller jo, bytta på sengene og følgt lillemor til toppen av bakken. Mormor stod i bunn og tok imot henne. Ganske grei ordning det...

Det blir julemiddag med ribbe og tilbehør til alle mann[&:] Værste er at jeg ikke finnes stresset heller. Kanskje jeg er litt for rolig denne gangen[8|]

ORIGINAL: Looney

Det blir julemiddag med ribbe og tilbehør til alle mann[&:] Værste er at jeg ikke finnes stresset heller. Kanskje jeg er litt for rolig denne gangen[8|]

Sikter høyt[:D]  Men du har vel gjort det noen ganger nå. Blir nok kjempebra det[:)]

Faen og!

Tobias måtte spyles i dusjen istad, meget bløt bæsjebleie. Greit nok det, det er jeg vant til pga medisinen hans. Men nå spydde han faen meg og!! [:'(]
Og som om det ikke er nok, så har Ida søla ut en kilo vaskepulver på badegulvet, og i morgen tidlig reiser gubben til Oslo på julebord. Helvete heller, jeg klarer ikke dette alene!

Så nå har vi omgangen i hus, jeg frykter det verste for oss alle, og Tobias får ikke vært med på nissefesten i barnehagen i morgen.

ORIGINAL: mandy4

YES! endelig fant jeg en sånn lykt! Har ønske meg det lenge

Ååå, den var fin! Er det plantasjen?

God bedring og lykke til Skrållan. Tenkt positivt, da er dere hvertfall ferdige til jul. Vi er omtrent de eneste som ikke har hatt spya denne høsten, så den kommer vel lillejulaften hvis vi er ekstra heldige...

Mannen kjørte oss forresten på koret i traktoren i dag. Ganske trangt med alle tre skviset inn i der... og litt flaut[:D] Var heldigvis første mann så det var bare dirigenten pluss et par til som var kommet. Har planen klar for i morgen tidlig, så jeg skal komme meg på jobb hvertfall. Litt stress med den snøen, men koselig og[:)]

ORIGINAL: Looney

Sikter høyt[:D]  Men du har vel gjort det noen ganger nå. Blir nok kjempebra det[:)]

Har faktisk aldri laget ribbe alene før, og denne gangen skal det lages fire stk. Men det ordner seg dette her. JAda...[:D]

Her er N i seng. Han sier han har hatt en fin dag i bhg i dag og hatt mange å leke med. Jeg sliter litt om dagen fordi han ikke trives så godt i den nye bhg, som han gjorde i den gamle. Og det er vondt for mammaen. Synes det er helteit at han ikke kan få full plass også, for det hadde gjort det mye lettere for han å bli kjent og trygg om han kunne vært der hver dag. Ikke kun tre dager i uken. Han går jo glipp av noe juleforeberedelser der også, slik som nissefesten som ikke faller på hans dag. Men det å gå i kirken (som jeg synes de kunne spart seg) det får han være med på. Synes det er vondt at han ikke har de gamle vennene sine, og at han ofte ikke vil  ibhg. HAn som alltid har elsket bhg. Men det går seg vel til får vi tro[:)]

Gubben har måkt hele gårdsplassen og funnet frem et ekstra bord som vi skal dekke til middagen på lørdag. Jeg og N har bare koset oss inne, og koste oss på sofaen under pleddet til barnetv.

God bedring Skrållan. [:)] Vi er visst også de eneste som ikke har hatt omgangsyka, så da kommer det vel lillejulaften til oss.... Det gjorde den i 2007 og den jula gikk bokstavelig talt rett i dass![8|]

Håper Sivert er snill i natt, aner ikke hva som plager han. Men vi har flyttet Hannah på et annet rom nå sånn at han ikke vekker henne. Stakkar hun trenger jo søvnen sin.

I ettermiddag var jeg og Hannah på badeland her. Kjempe stas![:D] Hun elsker å bade så det er kjipt at det ikke fins noe sånt i nærheten hjemme.[8|]

Han spydde bare den ene gangen, og det var ikke mye som kom. Middag ville han ikke ha, selv om han spurte etter det (men han er ikke så glad i gryterett), men kveldsmat spiste han mye av sa sambo.
Han var ikke likblek i ansiktet lengre da han la seg, det var han rett før han spydde. Han har vært seg selv i hele ettermiddag, lekt og herja som før. Men det gjorde han jo forsåvidt tidligere i dag og.
Jeg håper VIRKELIG that was it. Magen min har roa seg ned også, selv om jeg ligger på sofaen og kjenner på det og engster meg. Har alliert meg med mamma da, så hun kjører Ida i bhg i morgen, så blir jeg hjemme med Tobias.

Jeg og sambo var jo litt rare i magen på mandag, jeg satt jo på do hele formiddagen, så sånn sett håper jeg at det faktisk er sånn at det er jeg som har smitta lillemann, og at jeg er ferdig med det [8D]

Men vi er jo ikke sikker fra å få det enda flere ganger før jul, rett før jula i 2009 hadde jeg omgangen 2 ganger på 2 uker [:'(] Det skulle være en vaksine mot omgangen altså!

ORIGINAL: suki

God bedring til familien Skrållan!!

Har shoppis sletta seg tro? [&o]
ja, det lurte jeg på å. håper du har det bra, shoppis[:)]

Back
Topp