Det er 18 desember, og det er en snakkelørdag

Looney

Forumet er livet
VIP

Sett filmen Salt vi, skal legge oss nå.

God lørdagsmorgen! [:)]

Her er vi oppe alle mann! Starta dagen på en finfin ([8|]) måte. Ida hosta så mye at hun måtte frem med bøtta igjen, men det kom bare litt gulp heldigvis. Så irriterte hun på seg Lillebror Hissigpropp, og det endte med at han beit seg fast i arma hennes, og beit så hardt at hele den lille kroppen skjalv! [&:] Herregud, for en gjeng!
Jeg skal på jobb 12-18 i dag, så jeg stikker på Step&Pump først. Så før jeg drar skal jeg skrive både handleliste og gjøreliste til sambo, ellers blir han bare sittende og trykke på nye jobbmobilen sin. Han har nemlig fått seg HTC Desire HD (eller noe sånn...), og i går kveld satt han faktisk konstant i 2,5 timer og bare trykka på den! [8|] Koselig å få han hjem ja! [8D]
I kveld blir det bare hjemmekos med ungene, det blir deilig! [:)] Skal lage gelelokket på ostekaka jeg lagde i går da, det rekker jeg nok ikke før trening og jobb.

Ha en fin og flott lørdag, nå nærmer jula seg altså! [:D]

jeg er forkjøla og det er IKKE bedring fra i går, heller verre

i dag skal vi i 1 årsdag, har sagt jeg er forkjøla så de får si fra selv om de ikke vil vi skal komme. ellers skal vi prøve å kjøpe en julegave til og muligens juletre[:)]

skulle ha kjøpt meg juleklær også, men jeg orker ikke gå i butikker. da er jeg syk!!![;)]

Jada, snart jul og presangene nærmer seg ferdig....[:)]

For en herlig dag til nå sovet lenge og koset meg med gubben. Så fikk jeg servert frokost, før vi dro på shopping. Ble vippestol til husokkupanten i magen, sminke og hårstæsj til meg, hula hula ting til fest i kveld og masse mat. De hadde slike pakkehjelper på butikken som pakket ned matvarene våre, og han kødda med at vi hadde handlet for hele 2011[:D] SÅ ja vi har handlet mye mat til julen. Kom vel frem til at vi har handlet til elleve middager med tilbehøh og masse julekos.

I kveld skal vi på det årlige venne rakfisklaget. I år har jeg unnskyldning for å unnslippe den ekle rakfisken, som jeg ikke spiser uansett gravid eller ikke[&:] Temaet i år er: Hawaii - hula hula. Så da blir det oppbrettet olabukse med singlet og bikini under, hawaii sandaler og hula hula bånd rundt halsen. Ja også stor hawaii blomst i håret. Følte ikke helt for bh av kokosnøtter og bast skjørt i år nemlig[:D] Jeg blir sjafør for gubben og 4 kompisser i kveld - HURRA!!!

Delia:[&o] huff så trist. Kan jeg spørre om  hva som har skjedd?

Hørtes moro ut Looney, men hadde holdt meg langt unna rakfisken jeg og gitt[&:]

Jeg har vært på jobb. Etterpå var vi i skogen og fant juletre. Lillemor fant seg et lite hun og som hun skal få ha på rommet. Nå har hun besøk av en venninne, og de freser rundt her mens mannen og faren hennes jobber litt ute i garasjen.

Herregud, jeg er sliten. Ferdig på jobb kl 18, men kom ikke hjem før nærmere kl 19. Så lage middag (for sambo har jo ikke lagd middag til ungene mens jeg har jobba, og ikke lagt Tobias for en dupp... vi snakker verdens sureste unge i kveld!! [:'(]), lage gele, fikse sminken min (ungene fant den tidligere i dag, og har ødelagt det meste pluss sminkepungen min... [:@][:@]) og pakke ut dagens innkjøp.
I kveld håper jeg å tilbringe litt tid med sambo, vet han skal opp til han oppe så han kan hjelpe han med noe på mobilen, også skal han jogge. Nei, får nok ikke sett sambo i dag likevel! [&:] Han ble invitert i fyllekalas også, men hadde heldigvis det vettet å si nei. Ellers hadde jeg nok blitt furie.

Back
Topp