Det er 1 november(julegaver)

Jøsses! :p Du er dyktig. Er ferdig med en og vet hva jeg skal kjøpe til noen få andre :p

Imponert!
Har begynt og få klart hva vi skal kjøpe osv, men ingen pakker er fysisk kjøpt inn ennå.
Håper lillebror kommer snart sånn at det blir lettere å bevege seg, kommer til å begynne da :D

Jeg er også snart ferdig. Det er så deilig :D

Jeg er ca halvveis og skal være ferdig med resten ila de neste tre ukene tenker jeg:)

Så innmari deilig:-) skulle ønske jeg og kunne si det samme, men jeg har knapt begynt. Men før 1.desember SKAL jeg være ferdig :-)

Jeg henger langt etter i år... jeg som helst er ferdig 1 november har såvidt fått startet handlingen. Jaja planleggingen derimot er godt igang. Må bare få unna alt som kommer før jul først nå...

Vi er halvferdige, og har resten planlagt, bare å vente til novemberlønna kommer ;-) Og så sparer vi noe småtteri til desember, for jeg synes det er kos å gå i butikker da, så lenge det ikke er for mye som skal handles ;-)

Har 4 julegaver igjen, og de er til barn. Ferdi med 26 gaver.
Så har e 18 adventskalendergaver igjen.

Ferdig med julegavene, skal bare pakkes inn. 48 adventsgaver er ferdig pakket inn allerede og venter bare på å bli hengt opp

Wow! Jeg har ikke begynt, en gang! :o
Er heldigvis nesten ferdig med kalendergavene, tror begge mangler et par stykker.

Så kjekt! Er ikke ferdig enda selv, men har gjort mye av det! :)

Har noen igjen , målet er å være ferdig til 15 nov.

Back
Topp