..det ene etter det andre..

RAB

Glad i forumet
Først fikk jeg veldig vondt i hodet over flere dager...dro til legen og fikk stadfestet høyt blodtrykk og høy puls...litt eggegreier i urng også, men så lite at det ikke var noe å bry seg om...

og nå har jeg vondt i skinkene bak, midt på liksom....kan dette bety at jeg er i ferd med å få bekkenløsning også?? Vet ikke hvordan det kjennes som..kjenner det når jeg går i trappa og bøyer meg, dels når jeg sitter også..

Kjære vene liksom...er jo bare 12 uker på vei, ikke mage eller noe!!

Hadde 0 plager med 1. mann....

Jeg fikk bekkenløsning i forrige uke var da bare 9 uker, så nå viss jeg må på butikken å handle inn noe og hente guttene, så må jeg enten bestemme meg om jeg skal handle eller hente guttene på barnehagen. klare ikke å gjøre begge deler på grunn av bekkenet mitt... det er veldig slitsom.

Huff håper virkelig ikke du har fått det.:(

Det høres litt ut som bekkenløsning ja.

Jeg fikk det tiidlig.. var til legen i uke 8 og fikk sykemelding pga det.. Lå rett ut når jeg kom hjem. klarte ikke å gjøre noe hjemme eller ta meg av ungene.
så lenge jeg tar dagene roooooolig så går det bra. er det dager med mye aktivitet så ligger jeg rett ut etterpå og auer meg..

Begynte tidlig med de andre to og.

Kjære deg, håper du slipper!

Har vondt på akkurat samme sted som deg, og regner med det er bekkenløsning. Var veldig vondt i går, spes når jeg skulle sove på siden. Håper det forsvinner og ikke kommer tilbake på lenge! Kjedelig når det begynner så tidlig :)

Back
Topp