Det durer!!

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Haha, jeg vet ikke også jeg skal forklare det.
Men i hele dag har jeg hatt en "vibrerende" følese helt nederst i magen.
Ikke vondt, men en veldig rar følese. Det durer på en måte. Nesten som leamus.
Aldri vært borti det før!?

Noen som vet hva det skyldes?
Flere som har det sånn?

Ååå som jeg kunne ønske jeg hadde en fasit på alt det rare som jeg kjenner nedi der om dagen :P

ÅH!
Jeg hadde en sånn følelse under/bak navlen i dag.
Og det klirra faktisk i strikkepinnene da jeg la fram meg strikkinga på magen :P

ÅH!
Jeg hadde en sånn følelse under/bak navlen i dag.
Og det klirra faktisk i strikkepinnene da jeg la fram meg strikkinga på magen :p

Hehe, merkelig følese altså.
Her gir det seg ikke, holder på å bli sprø her :p
Tar meg stadig i å leite etter mobilen i lomma foran, kjennes ut som om den ringer på 'vibrerer'

Hehe, merkelig følese altså.
Her gir det seg ikke, holder på å bli sprø her :p

Jeg prøvde å spørre legen om alt det rare jeg kjenner da jeg var på kontroll på fredag, og fikk beskjed om at det aller meste av det man kjenner er helt normalt, så lenge man ikke begynner å blø kraftig eller får vondt...

For sikkerhets skyld så spurte jeg hvor vondt vondt er, og fikk beskjed om at når det nærmer seg blindtarmvondt, kan man bekymre seg. Så enn så lenge bare innbiller jeg meg at babyen ikke er veldig glad i appelsinbrus, siden jeg fikk den duringa sist jeg drakk Solo og jeg har drukket Fanta i dag ;)

har opplevd det samme :P Litt ekkelt hehe men er nok helt normalt vil jeg tro, men hva det kommer av det vet jeg ikke :)

Har kjent det samme :) Veldig rart....
Har også en del fantomspark... Det har jeg hatt siden forrige svangerskap, men det hadde begynt å gi seg... Men nå er det helt vilt om dagen :P Kjennes ut som jeg har en stor baby i magen som sparker :P Er nok mye hormoner i sving gitt... :)

Det er jammen mange rare ting vi opplever :) Jeg satt flere kvelder å lurte på hva all den strammingen i magen var, helt til jeg forsto at det var kynnere. Har også opplevd det du nevner her, men jeg aner ikke hva jeg skal gi det som fasitsvar :p

Back
Topp