Det du sa før, men ikke nå :P

H&H

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
For noen har dette vært første graviditeten og første barnet. For andre er dette kanskje barn nummer 2, 3, 4 eller mer.
Det er en ny verden og hverdag med mange nye inntrykk. Jeg tar meg selv i ting jeg har sagt før som jeg rister på hodet av nå. Så, hva sa du før som du ikke sier nå?
 
- Jeg gleder meg sånn til å være hjemme i permisjon! Da skal jeg bake, kose meg og leiligheten kommer til å se så bra ut siden jeg er hjemme hele tiden.

- Meg til venninna mi når babyen hennes var 6 måneder: Blir du ikke med ut? Kan ikke bare samboeren din passe på han?
 
- Jeg gleder meg sånn til å være hjemme i permisjon! Da skal jeg bake, kose meg og leiligheten kommer til å se så bra ut siden jeg er hjemme hele tiden.

- Meg til venninna mi når babyen hennes var 6 måneder: Blir du ikke med ut? Kan ikke bare samboeren din passe på han?


Hahha. Akkurat samme tenkte jeg. Spesielt med hjemmet. Ingen problem å ha middag klar hver dag tenkte jeg.. Jeg var jo hjemme.

Middagen er aldri klar når gubben kommer hjem :p
 
Hahha. Akkurat samme tenkte jeg. Spesielt med hjemmet. Ingen problem å ha middag klar hver dag tenkte jeg.. Jeg var jo hjemme.

Middagen er aldri klar når gubben kommer hjem :p

Jeg sa det samme. Nå lager samboeren min middag mens jeg legger Emil, og hvis alt går bra får vi spist en varm middag sammen :p
 
Jeg sa det samme. Nå lager samboeren min middag mens jeg legger Emil, og hvis alt går bra får vi spist en varm middag sammen :p
Jepp. Samme her. Eventuelt venter vi til ungen er lagt. Vi begge legger henne så:)
 
Jeg var ganske bestemt på at hun ikke skulle spise forran tv'n eller bruke den som avledning, men neida. Vi spiser ofte forran tv'n :p
 
- "Morsmelk er vel bare morsmelk?" Sa hun som måtte gå på 8-ukers kumelkproteinfri diett og fikk beskjed om at melka mi inneholdt for lite fett. Lol, jeg vet bedre nå :p
 
Sa vel ikke så mye, da jeg erfarte mens jeg gikk gravid at jeg ikke klarte å ha middagen klar da engang så forventet jeg ikke det etter at hun ble født heller:p
 
Back
Topp