det derre nattevåket...

*buffy*

Elsker forumet
jeg har vært velsignet med ett barn som har sovet hele natta gjennom fra hun var 2 måneder, og da snakker vi om HELE natta! 12-13 timer..

men nå ser det ut som om hellet mitt er snudd. den siste uka har hun begynt å våkne, gjerne to ganger. er ikke sulten, drikker litt vann, ellers ligger hun bare å kakler og roper og har det så koselig atte..

WHY????

Hvor gammel er hun???
Kanskje hun trenger mindre søvn på dagtid???

ORIGINAL: MammaIta

Hvor gammel er hun???
Kanskje hun trenger mindre søvn på dagtid???

hun er 6 måneder. hun sover to-tre runder med ca en time hver gang.

ORIGINAL: Lena_22

synes ikke synd i dere damer! [8D][:D][:)]

Mia sov ikke en natt før hun nærmet seg 6mnd, det er tungt det!

*kremt*

Marcis var HALVANNET ÅR før han begynte å sove hele natten... [:D]

Det går over! Når de har fylt 6mnd kan du la dem skrike men sjekke at de har det bra og er trygge. Ferbers metode, mange som ikke liker den men de kan umulig hatt nattevåkne barn. Vi gjorde det med Mia, og hun elsker å legge seg idag. MEN IKKE GJØR DET FØR DEM ER 6MND, før det er det viktig at du gjør natten kjedeligst mulig, sånn at det ikke er gøy å våkne lenger. Ha det mørkt, gi vann dersom barnet ikke trenger melk på natta og vær konsekvent.
Ingen fasiter, ta så mange tips du vil men husk at folk sier mye- stol på deg selv, det er det viktigste!

Klemklem.

men det er det at andrea skriker ikke i det hele tatt! hun bare våkner og så ligger hun å babler og roper i nesten to timer før hun sovner..

det er ikke det at det er så fælt med å våkne om natta, jeg lurer bare på hvorfor hun plutselig har begynt med det nå, og i allefall når hun ikke trenger verken mat eller bleieskift..

ORIGINAL: buffys

jeg har vært velsignet med ett barn som har sovet hele natta gjennom fra hun var 2 måneder, og da snakker vi om HELE natta! 12-13 timer..

men nå ser det ut som om hellet mitt er snudd. den siste uka har hun begynt å våkne, gjerne to ganger. er ikke sulten, drikker litt vann, ellers ligger hun bare å kakler og roper og har det så koselig atte..

WHY????

Sånn hadde vi det også å rundt 6mnd snudde det helt[:(][&:][8|] Dette varte i 1 mnd ca så snudde det tilbake slik vi hadde det før våken nettene.....men ikke spør hvorfor dette skjer[:D]

ORIGINAL: MarcElia

synes ikke synd i dere damer! [8D][:D][:)]

Mia sov ikke en natt før hun nærmet seg 6mnd, det er tungt det!

*kremt*

Marcus var HALVANNET ÅR før han begynte å sove hele natten... [:D]

Anyone? [:D]

Back
Topp