Det bobler

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
i magen..! På samme sted hver eneste gang, som leamus i livmoren! Kjente det samme i uke 12 sist og legen min bekreftet at det var babyen :) Så viser det seg å komme til samme tid denne gangen også <3 Lille babyen som spreller, og det kjennes ut som en fisk på land eller leamus :) Helt sprøtt! Gutten min lå veldig langt fram, tror nok denne gjør det også siden jeg kjenner det så tidlig :)

Så fantastisk!! Jeg gleder meg til å kjenne lille vennen vår <3 Kjente det i uke 14 + noe sist, uke 16 + noe første gangen.. Så kanskje det nærmer seg :) (14 uker i morgen)

Jeg kjente tre veldig kjente spark i går, men overbeviste meg om at det er for tidlig.. Så det kan ha vært det??

Kjente i uke 14 sist, håper snart å kjenne noe :) Jeg har utrolig mye magetrøbbel med luft og forstoppelse og smerter, så tror det blir vanskelig å skille dette fra tidlige bevegelser denne gangen.....

For en herlig følelse!! <3 Sist kjente jeg det veldig sent (husker ikke helt når) fordi morkaken var fremme mot magen, håper på å kjenne tidligere denne gangen :)

kjente noe jeg trodde var luftbobbler for noen dager siden å det kilte. kan det ha vært babyen?

Jeg er sikker på at jeg kjente bevegelser i dag! Helt fantastisk. Satt på jobb og kunne jo nesten ikke juble ut heller da nesten ingen vet det enda :D

jeg lurer også på om jeg har kjent bevegelse noen dager, men bare avfei et med at det er for tidlig hehe men kaaanskje det er det da :-) det kjennes akkurat likt ut med det første jeg kjente av gutten i uke 19 sist :-)

Back
Topp