det bobler liksom..

Renate79

Flørter med forumet
Hmm, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette...Men det kjennes ut som om det "bobler"litt der nede/inne/oppi meg liksom....Og plutselig så stikker det til, før jeg kjenner disse boblene igjen....Kanskje like så greit at jeg skal til legen i dag....Noen som kjenner til lignende??

Har hatt litt stikking opp hullet, lurer på om det kan vær ungen eller at det holder på å modnes.
Er ikke sikker selv jeg. Spør når du skal på kontroll i dag og gi oss et svar [:D]
Lykke til på kontrollen [:)]

høres IKKE kjendt ut for meg, så da har jeg nok litt tid igjen, ja[;)]

Jeg bobler masse i magen, men det var vel kanskje ikke der du mente?

Ha ha ha ha lindaen [:D]

bobler i magen min også, men jeg tror ikke det var det de mente..
er ikke så lett for oss førstegangs å vite sånt[8|]

Ja jeg ler av deg for jeg tenkte på dine bobbler som en fis hi hi hi [:D]

Hehe.. Det var jo litt morsomt da.. Men det bobler helt øverst i magen, ikke i tarmene[:)][:D]

Er det som en myk sekk helt der oppe???

Nei, det er et hull der.. (nå kommer det noen bra detaljer) Når jeg skal bæsje så må jeg presse oppå magen for å ikke presse ungen opp i mellom der.. Det gjør utrulig vondt.. Er sikkert ikke meninga at det skal være slik..

Hmmmmmm...... [8|][8|]
jeg har som en sekk oppi der som jeg kan klemme på og da buldrer det og som regel må jeg da gå på do. Tror det er tarmer og magesekken som blir pressa utover. Men hva ditt er hvet jeg ikke [8|]

Tror det er musklene som har sklidd fra hverandre.. Skal spørre jordmor i morgen.. Har du brokk?

heia. Da har jeg vært hos legen, og det var normalt med disse boblene og stikkingen som jeg kjente....og det skulle ikke bli bedre med ukene son var igjen eller!!! Legen sa at nå kunne babyn komme når som helst, siden hodet er festet...og det var i uke 34!! Men jeg hadde utslag på urin min, og må tilbake på kontroll 3dje juledag. Blodtrykk var som normalt, men de ville sjekke i tilfelle svangerskapsforgiftning!!
He, he, jeg kjenner også til dette "luftrommet" øverst i magen....og det hjelper å klemme litt på det når man sitter på do;)

Nei håper ikke det er det som har kommet. Jeg får en pølse over hele magen når jeg strammer den og trodde det var magemusklen som låg oppå men de sklir til siden sa legen så er det tarmene som stikker ut. Der kunne man få brokk sa hun.

Håper alt er normalt 3 juledag da sånn du slipper å tenke på det. Var det mye det slo ut??
Sist jeg var hos legen slo det ikke ut men gangen før der og nå på føden slo det ut igjen.
Skal på kontroll i morgen igjen jeg og [;)]

3+ står det på helsekortet mitt ser jeg....mens BT var på 110/70. BT har vært rundt der hele tiden. Du kan fort sjekke om mage muskelen har delt seg faktisk. Ligg rett ut, og i det du tar en sit ups liksom, så kjenn rett under navlen om det er et lite søkk der.Kan brokk og muskelbrist være det samme? Er uansett ikke noe festlig, for det vil vises godt etterpå som en liten fartsdump på den rette mage muskelen...Min magemuskel ligger også som ei pølse slik du beskriver Linni, og verken lege/jordmor har nevnt noe om brokk/brist. Men hør i morgen siden du skal på sjekk;)
Jeg håper virkelig ikke at det er svangerskapsforgiftning på gang i mitt tilfelle......kjenner det bekymrer meg litt.

Back
Topp