• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Det blir

fano

Gift med forumet
Bisettelse/begravelse på torsdag kl 14.. Vi føler detter dette er riktig for oss så vi får en verdig avslittning og et sted og gå til, et slags bevis på at det er faktisk 2 gutter som har vært hos oss en god stund. Det kan hende noen reagerer på at vi gjør dette, men alternativer var at de ble kremert og puttet i en massegrav og det vil vi ikke. De som har lyst til og komme er hjertelig velkommen til det. Vi har sagt til familie og venner at dette er først og fremst for vår egen del,men de som vil delta må gjerne gjøre det. Det blir ikke begravelse i den forstand at vi tar med kiste og senker den, men kisten blir stående i kirken til vi har gått så blir de kremert og urnenedsettelse senere. De skal være i samme kiste og samme urne da de har vært sammen hele veien. Jeg har hatt en veldig tung dag i dag, sliter mye med svimmelhet og trøtthet pga blodtap og har fått en infeksjon i kroppen, mest sansynelig så er det slimhinna i livmoren som er betent så jeg går på antibiotika. Har fått gråti mye i dag, det komemr ustanselig og føler bare en enorm tomhet, men har mange sånne dager i vente. Det som jeg er redd for nå er at jeg kanskje aldri får oppleve og få et barn som skriker i armene mine [:(] jeg er jo en mamma nå på et lite vis, men det er jo noe som mangler......Fødselshistorien kommer seinere om det er i orden at jeg legegr den ut, jeg vil gjerne ha tulbake mld på det så noen ikke blir ikke berørt....stor klem fra sørgende meg [:(]

Først en stor trøsteklem til deg og nok en gang kondulerer så mye til dere begge.

Jeg synes det er en fin ting med urne jeg, synd at jeg bor så langt vekk....har så lyst til å bare vise at jeg bryr meg.

For all del legg ut fødselen din her du, tenke det er greit for dette kan jo ikke samenlignes med en normal og vanlig fødsel, du skremmer nok ingen der. Du har faktisk hatt en fødsel som jeg ikke har hatt ettersom det ble keisersnitt på meg.

Men prøv å tenk på det på denne måten, du ble gravid og dersom det ikke hadde blitt infesjon så lurer jeg på om den ene hadde overlevd, beklager de siste ordene.

Det jeg skulle skrive var du kan bli gravid, så dere vil bli foreldre en dag...desverre kan jeg ikke fortelle dere når.
Men bearbeid dette først før dere starter på nytt igjen.

Kjære Fano.

Jeg har sneket litt rundt her på BV og holder til på januar10. Jeg har fulgt historien din litt de siste dagene og jeg må bare få si at jeg føler virkelig med deg og dine. Dette er noe man aldri håper skal skje, jeg håper bare du og din kjære har mange rundt dere nå som hjelper dere gjennom denne tiden og tiden som ligger foran dere.
Ord blir fattige i en slik stund. Sender en god varm klem fra en totalt ukjent, men likevel.....

Er nok fint med ei verdig avslutning og godt å ha ei grav å gå til! Trur nok mange ville ha valgt det same! Trur nok ingen vil ha noko i mot at du delar din fødselshistorie med oss! Sikkert godt for deg sjølv å få skriva om det og dela det med oss og!  

sign[:(][:(][:(]

Synes dere har valgt en fin måte å gi de to prinsene en avslutning. De har jo tross alt vært hos dere lenge, selv om de skulle vært hos dere så mye lengre...

Vil gjerne høre historien deres. Så for min del må du bare legge den ut...

Masse klemmer og tanker går deres vei på torsdag..

ORIGINAL: mklu83

Synes dere har valgt en fin måte å gi de to prinsene en avslutning. De har jo tross alt vært hos dere lenge, selv om de skulle vært hos dere så mye lengre...

Signerer.

Sign!!

Jeg synes det høres ut som en kjempefin avslutning dere har planlagt. Det blir sikkert kjempegodt å ha en grav å gå til for å pleie sorgen. Er også enig med twinanne, synd at jeg også bor så langt borte for jeg har også lyst å vise at jeg bryr meg. Er helt ufattelig det dere har vært gjennom nå, men jeg synes du virker veldig sterk på tross av dette[:)] 
Vil gjerne høre historien jeg også så du må gjerne legge den ut.

signerer denne. Ta vare på hverandre

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg synes det høres ut som en kjempefin avslutning dere har planlagt. Det blir sikkert kjempegodt å ha en grav å gå til for å pleie sorgen. Er også enig med twinanne, synd at jeg også bor så langt borte for jeg har også lyst å vise at jeg bryr meg. Er helt ufattelig det dere har vært gjennom nå, men jeg synes du virker veldig sterk på tross av dette[:)] 
Vil gjerne høre historien jeg også så du må gjerne legge den ut.

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Er nok fint med ei verdig avslutning og godt å ha ei grav å gå til! Trur nok mange ville ha valgt det same! Trur nok ingen vil ha noko i mot at du delar din fødselshistorie med oss! Sikkert godt for deg sjølv å få skriva om det og dela det med oss og!  

sign. Tenker på dåke!

Back
Topp