fano
Gift med forumet
Bisettelse/begravelse på torsdag kl 14.. Vi føler detter dette er riktig for oss så vi får en verdig avslittning og et sted og gå til, et slags bevis på at det er faktisk 2 gutter som har vært hos oss en god stund. Det kan hende noen reagerer på at vi gjør dette, men alternativer var at de ble kremert og puttet i en massegrav og det vil vi ikke. De som har lyst til og komme er hjertelig velkommen til det. Vi har sagt til familie og venner at dette er først og fremst for vår egen del,men de som vil delta må gjerne gjøre det. Det blir ikke begravelse i den forstand at vi tar med kiste og senker den, men kisten blir stående i kirken til vi har gått så blir de kremert og urnenedsettelse senere. De skal være i samme kiste og samme urne da de har vært sammen hele veien. Jeg har hatt en veldig tung dag i dag, sliter mye med svimmelhet og trøtthet pga blodtap og har fått en infeksjon i kroppen, mest sansynelig så er det slimhinna i livmoren som er betent så jeg går på antibiotika. Har fått gråti mye i dag, det komemr ustanselig og føler bare en enorm tomhet, men har mange sånne dager i vente. Det som jeg er redd for nå er at jeg kanskje aldri får oppleve og få et barn som skriker i armene mine [:(] jeg er jo en mamma nå på et lite vis, men det er jo noe som mangler......Fødselshistorien kommer seinere om det er i orden at jeg legegr den ut, jeg vil gjerne ha tulbake mld på det så noen ikke blir ikke berørt....stor klem fra sørgende meg [:(]