Det blir......

scorpio

Elsker forumet
Da er ultralyden over,dette var jo ingenting å grue seg for....alt så helt fint ut.Er så glad her nå.
Den lille lå litt "vanskelig til",men det ser ut for å bli ei lita jente gitt(endelig noen som kan dra opp statistikken).Hun fikk tilslutt noen klare bilder på at det blir jente.
Vi så at hun lille(rart å ikke si den)klødde seg på kinnet og på rumpa....hun var veldig aktiv med armer og bein.
Terminen ble flyttet til 1 februar.Håper dere lar meg bli her i januar klubben,er liksom dere jeg har blitt kjent med nå.Blir her jeg[:)]

Gratulerer med jenta! Og selvsagt kan du bli her - det kan jo fortsatt bli januarbarn [;)]

Gratulerer så mye med jenta!

Jeg skal kutte sex og vindusvask i hele desember og putte champagnekorken  i hullet på nyttårsaften, så kan du bare gjøre motsatt og kjøre på i hele januar...så blir vi her begge to!

Gratulerer så masse med Prinsessa!!!!!!

Grættis så mye snuppa! [:D] Er jo bare så utrolig stas detta! Tenk at alle vi tre på jobben har ei lita prinsesse hver i magen, hehe... Gleder meg så utrolig til alt vi har foran oss! Stoooooor klem![:D]

Gratulerer med jenta! Da drar i allefall du opp statistikken... Begynner å bli veldig spent, jeg nå... Skal ikke inn før kl 14.30...

gratulerer med jentebaby i magen. Bare koselig om du blir her i januarklubben[;)]

ORIGINAL: FrøkenFlode

Jeg skal kutte sex og vindusvask i hele desember og putte champagnekorken  i hullet på nyttårsaften, så kan du bare gjøre motsatt og kjøre på i hele januar...så blir vi her begge to!

Gratulerer så masse med Prinsessa!!!!!!

Så bra !!

Gratulerer så mye med prinsessa! Godt at ul er overstått, og veldig godt at alt er som det skal være![:)] Du får ikke forlate oss i januar-gjengen, nei! 

Selvfølgelig må du bli hos oss!!! Gratulerer med jenta[:D]

Gratulerer så mye med jenta.Selv om du har termin 1.Februar er det bare koselig at du blir i Januarklubben.Hvem vet,du kan jo fort føde i slutten av Januar,som først i Februar[:D]

Det er bare bra at du blir her hos oss!! :)

Og kjemefint og høre at alt var bra!![:)]

Da er det vedtatt!! DU BLIR[:D], grattis med prinsessa[:D]

Takk takk alle sammen!
Da blir jeg her hos dere.....[:D]

ORIGINAL: Solvit

Gratulerer med lille prinsessa[:D] Klart du skal bli her sammen med oss. Vi klarer jo ikke dra opp jentestatestikken selv, så da kan vi jukse litt
signerer denna jeg...hehe[:)]

Back
Topp