Det blir visst en stund til jeg kommer hit igjen:-/

kokosnøtta

Glad i forumet
For de som ikke har lest tidligere så er jeg operert for brystkreft (oppdaget ved oppstart fryseforsøk) og går nå på cellegift. Jeg er kreftfri, og det er større sannsynlighet for at jeg blir gammel og grå enn at jeg dør av kreft. Heldigvis:-)

Jeg er jo egentlig veldig heldig når det først skulle bli sånn her. Likevel kjenner jeg at det er litt kjipt akkurat nå. Vi har 8 egg i fryseren, men de får vi ikke brukt med det første. Det er nemlig ikke anbefalt å bli gravid før etter 1-2år etter avsluttet cellegiftkur. Så tidligst sommer 2016 kan vi starte, og det kjennes så uendelig lenge til.

Jeg har klar meg ganske bra hittil. Tenker ikke for mye på det. Men jeg måtte bare spørre legen i dag. Baah! Så nå må jeg jobbe litt med tankene igjen. Jaja, jeg kommer meg over dette også, måtte bare sutre litt;-)

Jeg er innom og sniker ofte. Og jeg er så glad for alle det går bra med, virkelig! Jeg heier på hver og en av dere i bakgrunnen, jeg bare orker ikke skrive så mye. Håper jeg blir kjent med en ny gjeng når jeg er tilbake igjen, for da vil jeg ikke se kjente her. Ja, hvis ikke det er for søskenforsøk da♡♡♡

For de som ikke har lest tidligere så er jeg operert for brystkreft (oppdaget ved oppstart fryseforsøk) og går nå på cellegift. Jeg er kreftfri, og det er større sannsynlighet for at jeg blir gammel og grå enn at jeg dør av kreft. Heldigvis:-)

Jeg er jo egentlig veldig heldig når det først skulle bli sånn her. Likevel kjenner jeg at det er litt kjipt akkurat nå. Vi har 8 egg i fryseren, men de får vi ikke brukt med det første. Det er nemlig ikke anbefalt å bli gravid før etter 1-2år etter avsluttet cellegiftkur. Så tidligst sommer 2016 kan vi starte, og det kjennes så uendelig lenge til.

Jeg har klar meg ganske bra hittil. Tenker ikke for mye på det. Men jeg måtte bare spørre legen i dag. Baah! Så nå må jeg jobbe litt med tankene igjen. Jaja, jeg kommer meg over dette også, måtte bare sutre litt;-)

Jeg er innom og sniker ofte. Og jeg er så glad for alle det går bra med, virkelig! Jeg heier på hver og en av dere i bakgrunnen, jeg bare orker ikke skrive så mye. Håper jeg blir kjent med en ny gjeng når jeg er tilbake igjen, for da vil jeg ikke se kjente her. Ja, hvis ikke det er for søskenforsøk da♡♡♡
Det er en sterk historie. Godt å høre du er frisk, men ser skåret i gleden. Håper du klarer å nyte ventetiden i den grad det er mulig! Livet er og blir fullt av gode og dårlige overraskelser, vi får henge med. Lykke til videre!

Utrolig bra at du er kreftfri og har gode prognoser, det er veldig godt å høre! Skjønner at det er tungt å ikke kunne fortsette med forsøk når du selv ønsker. Håper du kan fylle ventetiden med andre gode ting, og at tiden til dere kan starte opp igjen går fort.

Ønsker deg alt godt :)

Så godt å høre at du er frisk og kreftfri! Skjønner veldig godt at det føles lenge og vente til sommer 16... Håper tiden vil rase av gårde for dere og at dere lykkes raskt når dere får sette i gang med forsøk igjen:-)

Godt å høre fra deg, og at det går såpass bra. Men forstår veldig din frustrasjon over å måtte vente med forsøk.. Håper tiden vil gå fort, du venter iallfall for en god sak:-) Og det viktigste er jo at du er frisk:-) klem

Godt å høre at du har det bra. Håper jeg holder på med søsken forsøk når du kommer tilbake!
Ønsker deg masse lykke til og ta godt vare på deg selv!!

Veldig bra at du blir frisk, men full forståelse for at det er tøft å sette alt på vent. Krysser fingrene for at du lykkes på første sjanse når du kommer i gang igjen :-)

Jeg kjenner deg ikke, men så utrolig godt å høre at du er kreftfri! :) Håper du klarer å fylle ventetiden til sommeren 2016 med noe hyggelig. Skjønner godt at det føles lenge til. ♥ Ønsker deg alt godt!

Uff, du har fått oppleve mer enn du ønsker stakkar!:(
Skjønner godt at du synes du er uendelig lenge å vente - krysser fingrene for at det blir klaff på første forsøk når den tid kommer!;) Lykke til og hurra for at du er kreftfri!!!:)

Uff :( det er så vondt å lese, men så godt å høre at du pr nå er kreftfri o'sterke kvinne!! ♡ vips så er det sommer 2016 og det er jo kjempebra at du har hele 8 egg på frys ♡♡ svære klemmer og fortsatt god bedring!! :) :)

Så fint at du er kreftfri og.frisk :) jeg håper det kommende året går ført og at prosessen derfra går bra :) lykke til <3

Back
Topp