Det blir for dumt...

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ja det syntes jeg at dommerene skal få bestemme hvem som skal bli og hvem som skal sendes hjem..
Så klart stemmer dommeren på sin kandidat..

Så dette blir helt feil syntes jeg..
+ at jeg syntes denne programlederen ikke er noe å ha som en programleder.. Noe så elendig [:'(]

ENIG!

Enig. De kunne hatt en sånn lynavstemning som de har på Skal vi danse, det hadde vært mye mer riktig. Og ja, programlederen skulle vært stemt hjem![8D]

Men det er jo alltid en 3e mann som avgjør da, som er ikke er objektiv..

ORIGINAL: talata

Som ER objektiv vel... [;)]

Det interessante blir jo den dagen det står to fra samme dommer der, og vedkommende dommer må velge mellom sine egne.

Enig...

Hun var jo programleder på MTV i lang, lang tid da (ja, det det blir noe annet) MEN.. [;)]
Og ja helt enig - og jeg er drit skuffa over at de guttene gikk ut til fordel for hun Lise - kjeda meg så sykt gjennom sangen hennes (også to ganger) [:-]

ORIGINAL: LilleLalle

La a nå bli litt varm i trøya før du rakker ned på henne da [:)] Hun er jo nybegynner [:D]

Hæh, hun har jo leda MTV i evigheter jo!

"Eh.. nå vettsje eg ka eg ska sei... gi ein stooorrr applaus! Eh... ein applaus til!!"

Synes programlederen funket som mtv-vertine eller vj som det heter?
Men jeg synes ikke hun virket helt konfortabel nei, kunne heller tenke meg Thomas og Harald som kunne dra igang litt show og morsomheter!

komisk at mira sier det er et vanskelig valg da,
det må jeg si[8D]
alle med ører vet jo at hun jenta er mye bedre [8D]

Det jeg reagerte på var at de 2 siste fikk jo bare noen min med avstemning jo[8|]

ORIGINAL: Pijah

Det interessante blir jo den dagen det står to fra samme dommer der, og vedkommende dommer må velge mellom sine egne.
eeeehhh... *finne senga* [8D]

ORIGINAL: maryjoleen

komisk at mira sier det er et vanskelig valg da,
det må jeg si[8D]
alle med ører vet jo at hun jenta er mye bedre [8D]

flink ti å synge ja, men det var dødskjedelig å se på henne, ble jo sliten i hodet!! (og jeg liker sangen asså)

ORIGINAL: Pijah

eeeehhh... *finne senga* [8D]

god natt.. [8D]

ORIGINAL: *Frøken F*

Synes programlederen funket som mtv-vertine eller vj som det heter?
Men jeg synes ikke hun virket helt konfortabel nei, kunne heller tenke meg Thomas og Harald som kunne dra igang litt show og morsomheter!

Thomas og Harald er oppbrukt...

Back
Topp