Det blir en...

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
... gutt :D

Nå har vi vært på OUL, og fikk hilse på en frisk, og superaktiv liten gutt :-) Det var helt klart en gutt - ingen tvil om det. Og jordmor slet litt med å få tatt alle målene og sjekket alt på lista, da han var så urolig og flyttet på seg hele tiden :-P

OUL-terminen stemmer med mensterminen, så da er det fortsatt 2. oktober som gjelder :-)

Gratulerer så mye med en frisk og aktiv gutt i magen :)

Så kjekt:) må ha vært kjempe gøy å se! Gleder meg til vår ul! Gratulerer med gutt!:)

Hurra for overstått oul :D Gratulerer med en liten gutt i magen <3

Åååå, som jeg gleder meg til mandag!! :D :P

Gratulerer så mye med en frisk og aktiv liten guttebaby :D

Gratulerer så mye med en gutt i magen :) kjenner at jeg lengter etter å få vite hva jeg skal få også nå :)

Takk alle sammen!! :D

Nå har jeg og samboer vært på kjøpesenteret og handlet gutteklær :laughing002 Er ikke sånn som mener at gutter bare skal gå i blått etc., men i dag føltes det veldig rett å dra og handle søte og tøffe klær i blått :D Samboer var mer ivrig enn meg, og valgte ut en god mørkeblå buksedress, en hvit langermet body med mørkeblå vest på (sånn som er påsydd så det ser ut som det er vest over), et blått halstørkle og små hvite sokker med blå prikker. Den "skjorte med vest"-tingen kjøpte vi i en størrelse som vi satser på at passer rundt juletider, når vi skal i juleselskap og diverse :D Jeg fant en brun og blå stripet buksedress, som jeg tror blir god og bruke til høsten!

Så kjøpte vi med oss sushi til middag, og et bein til hunden som skal bli "storebror" :laughing002 Må ned til mamma i kveld og se gjennom strikkeoppskriftene hennes, så vi kan velge ut hvilket sett hun skal begynne på! Ååå - nå blir det så mye gøy å gjøre fremover! Det er jo så mye som skal handles og ordnes :-)

Så morro å få vite hva det blir :D gratulerer :D

Gratulerer med guttebaby :)

Back
Topp