Det blir en JENTE! :)

anend

Andre møte med forumet
Var på ultralyd i går og fikk vite at vi venter en liten jente! :) Har en gutt fra før, derfor var det veldig koselig at det kommer en prinsesse i huset :) 
Mistanken har vært der hele tiden, siden denne graviditeten er helt ulik sist gang, men man kan aldri være sikker :)
Ville bare dele gleden...

Så flott da ;) 
Det er jo en stor gave å få barn, og å få barn av ulike kjønn må være prikken over i'en :)

GRATULERER Anend :-)

Håper resten av svangerskapet blir lettere for deg.

Så stas!! Gratulerer! Nå er det bare å forsette å ruge! ;)

Tusen takk alle sammen :) Gleder oss veldig mye! Nå har endelig spyingen stoppet og er ikke lenger kvalm, og matlysten har komt tilbake :)

Gratulerer! :) stas med en av hver da! Spent på hva som skjuler seg i min mage! Og blir ikke mindre spent av slike oppdateringer ;)

Trudee skrev:
Gratulerer! :) stas med en av hver da! Spent på hva som skjuler seg i min mage! Og blir ikke mindre spent av slike oppdateringer ;)

Ja det er veldig spennende. Fikk nesten vite kjønnet når jeg var litt over 12 uker på vei, men måtte tilbake nå for to dager siden for bekreftelse. Lykke til  :)

Elissa85 skrev:
Så flott da ;) 
Det er jo en stor gave å få barn, og å få barn av ulike kjønn må være prikken over i'en :)

Gratulere med jente i magen :) Æ har å en av hver å d e stor stas

Gratulerer så mye med JENTA 

Back
Topp