Det blei ei lita pia

Trulte74

Forumet er livet
Omsider mandag 23.1 fant legan ut at de kunne sætt mæ i gang! Fikk modningtabletta på formiddagen men ingen hadde forhåpning at nåkka skulle skje med det første. Avtalt at legen skulle undersøk mæ på ettermiddagen før så å gi mæ fleire tabletta.

Da legen sjekka mæ kl 16.30 va d litt åpning så de fant ut de ikke skull gi mæ fleire tabletta. Etter den tid va som ei stor rie fram te den nydelige jenta va ute kl 17.54. 2 pressrie så va ho ute i verden. Heilt utruli fort gjort, men vældi tungt mens det sto på, ikke meir enn sekunderspause mellom rian fra begynnelse te slutt.

Men i dag e vi kommet heim å stor kosa oss. Verdens fineste og snilleste jente selvsagt.

Ho va ganske lita, til tross for nært opp til termin. 2790 og 47 cm.

Gratulerer så mye med prinsessa[:D][:D][:D]

Gratulerer[:D]

Ja det var jammen fort gjort.. Sa de noe om det var igangsettingen som gjorde at det gikk så fort? Jeg blir satt i gang på mandag hvis det ikke skjer noe i løpet av helgen og lurer på hvordan det er..?
Gratulerer så mye med jenta!! Håper dere koser dere masse!!

* Gratulerer med jenta *

De sa det kunne være igangsettelsen som gjorde at det gikk så fort. Men det var veldig fra person til person. Men begrepet stormrier er noe nytt jeg har lært. Beintøft men gikk så fort at det var nesten som jeg ikke skjønte va som hadde skjedd da lille pia lå på brystet. Det var som at jeg hoppa over alle pausene mellom riene [;)]

Gratulere med den fine, lille pia di [:D].
Du har nu vært gjennom værdns vektigaste jobb og den klart du bære godt.
Kos dokker den vektige tia framover [;)].

Hilsn Marianne V P

Grattis, grattis, grattis !!!!

Gratulerer,gratulerer!!!
Ganske liten ja,men de blir fort store...[;)]
Har tulla fått navn!?[8|]

Back
Topp