Det ble innleggelse *oppdatert*

Hermansinmamma

Glad i forumet
På sykehuset i går kveld etter store akutte smerter i magen. Ble tatt alle mulige prøver i blod, urin og det som er. De tok også en ul uten å se noe unormalt, og hcg nivå på 2400, Venter nå på svar på hcg prøve tatt i morges, som MÅ ha økt nivå!!! Er helt utkjørt etter denne natta, og dårlig av morfinen jeg har fått. Må jo faste også, så nå er jeg så sulten og kvalm at jeg snart blir mannevond!! Oppdaterer dere senere:-).

Da er jeg hjemme fra sykehuset, og hcg nivået hadde STEGET til 3200!!!!!!!
De hadde ikke noe svar på hvorfor jeg hadde så sterke smerter, men trodde kanskje det var kolikk, for det kunne gjøre kjempe vondt.

Skal tilbake til ul om 10 dager, og for å sjekke at hcg nivået stiger riktig, så det ikke er fare for at embryoet ligger på utsiden av livmor!

Er nå smertefri og føler meg skikkelig gravid igjen! Tusen takk for alle gode tanker og klemmer! :-) Dere er noen herlige jenter!

Lykke til! Krysser fingrene for at HCG'n har økt!

Å, så skremmende og forvirrende dette må være for deg.
Håper du får den hjelpen du trenger, og at du blir tatt godt vare på..

Masse lykke til, og god bedring

Ojameg, håper det går bra med deg og lille frø!

oi lykke til og sender deg masse gode tanker og klemmer

Huff kolik har jeg hatt i voksen alder og det er GRUSOMT vondt.
Hadde nok blitt ganske redd hvis jeg hadde fått de smertene hvis jeg var gravid.
Bra du føler deg bedre og at du har kommet hjem igjen :)

ønsker1liten1 skrev:
Huff kolik har jeg hatt i voksen alder og det er GRUSOMT vondt.
Hadde nok blitt ganske redd hvis jeg hadde fått de smertene hvis jeg var gravid.
Bra du føler deg bedre og at du har kommet hjem igjen :)

har aldri hatt det, så ble jo selvfølgelig livredd. Men føler meg litt tryggere på at lille i magen har det bra:-) Og fått direkte nr til avd jeg var på om det skulle skje igjen, noe vi ikke håper på ..

Hvis det er kolikk så er det ikke farlig men huttetu og vondt det er!!! 
Håper du får slappet masse av nå når du har kommet hjem,
blir jo helt tappet av energi etter en sånn runde.
emoticon

så bra at alt gikk bra med dere
krysser fingerne for at det forsetter med de positive tingene så vi alle kan holde oss her inne helt til november

Så godt at d går bra!:) lykke til videre... Jeg fikk oxo akutte sterke smerter under første svangerskap, fikk beskjed d var luftsmerter.. Fortsatte etter svangerskapet å viste seg at d var gallestein... Går jo an å spørre på ultralyden om di kan sjekke:) det er hvertfall sabla vondt!

Godt å høre at alt så bra ut
Håper hcg nivået fortsetter å stige, og at du slipper flere smerter!

Back
Topp