Det ble en prinsesse!

Lineeey

Forelsket i forumet
Oul i dag viste ei frisk og fin prinsesse :-) pappen hadde rett!

Ble satt frem 3 dager med ny termin 17 februar. Jeg hadde merkelig nok også morkaken fremme, men har kjent spark i ca to uker, daglig den siste uken, er "bare" 18+4, førstegangs! Sterk jente :-)

Utrolig glad, fornøyd og stolt nå! Andre som har vært på oul idag? :-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Gratulerer med en prinsesse i magen :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Gratulerer med en frisk og sprek jente! :)

Jeg hadde også morkaken foran første svangerskap og kjente liv fra uke 15/16. Gutten har vært sterk i kroppen fra fødselen av, barnelegen reagerte på at han løftet hodet og snudde det i lufta mens han lå på rygg rett etter ks. Har morkaka foran denne gangen også og har kjent liv fra uke 12. Det har vært ganske kraftige spark den siste måneden så er vel en sterk baby dette også;)

Gratulerer! :)

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Gratulerer så mye med prinsesse :D har morkaka foran jeg også, og har kjent liv siden uke 14(men da med press mot magen) og mer og mer i det siste. Tror den ligger høyt oppe foran da, så jeg kjenner mer nederst?:p

Gratulerer <3

Gratulerer med jente!

Jeg har oul på torsdag. Blir spennende å høre terminen jeg får siden vi har fulgt hverandre tett på ukene hittil :) Har jo 18. feb fra før.

Gratulerer så masse med en liten prinsesse i magen :-)

Har to prinser født i 2005 og 2007. Lille spire ventes rundt 19. Februar <3 <3 <3

Gratulerer med en frisk og sprek jente! :)

Jeg hadde også morkaken foran første svangerskap og kjente liv fra uke 15/16. Gutten har vært sterk i kroppen fra fødselen av, barnelegen reagerte på at han løftet hodet og snudde det i lufta mens han lå på rygg rett etter ks. Har morkaka foran denne gangen også og har kjent liv fra uke 12. Det har vært ganske kraftige spark den siste måneden så er vel en sterk baby dette også;)

Men, når kunne du kjenne det på utsiden? Er så spent på det, samboeren kjenner og kjenner, men ingenting!

Back
Topp