Det ble en mars-baby![emoji28]

tsktsk

Blir kjent med forumet
For noen døgn dette har vært..
Lørdag morgen reiste jeg fra Trondheim til Tromsø fordi min far svevde mellom liv og død på UNN. Det gjør han fortsatt, men vi håper han skal klare seg. Jeg var iallefall glad for å være her, ikke minst for å støtte min mor oppi dette.
Så. I går morges da jeg skulle stå opp gikk vannet! Jeg ringte først føden på Stolav, de bad meg ringe føden i Tromsø. Etter dette gikk det slag i slag, heldigvis rakk mannen min å komme seg oppover fra Trondheim før det sto på som værst.
Og nå sitter vi her da, med ei 5 uker fortidlig født tulle som kom i setefødsel, men alt står bra til [emoji5][emoji173]️
 
Gratulerer med baby [emoji173]️

Og god bedring til pappaen din.
Klem [emoji173]️
 
Gratulerer så mye med baby! [emoji7]

Håper faren din er på bedringens vei snart [emoji173]
 
Oi!! Gratulerer så mye med lillejenta[emoji4][emoji173]️ Godt å høre at dere tror faren din kommer til å klare seg- håper for dere[emoji173]️
 
Gratulerer! Gode tanker til pappaen din.
 
Gratulerer med tulla! Heftige saker dette [emoji24]Håper du får god oppfølging på UNN og at det også går bra med faren din.
 
Gratulerer med lille. Håper faren din kommer seg. Kanskje å møte nytt barnebarn hjelper? (Om det er trygt for begge parter selvsagt)
 
Godt å høre det gikk så bra som det gikk og håper faren din blir bedre.
Gratulerer så mye med mars-jenta di[emoji2]
 
Gratulerer så mye med en mars baby [emoji1] og god bedring til pappaen din [emoji173]
 
Ååå gratulerer så mye!! :Heartred Håper det går bra med deg oppi alt, og at du får tid til å hente deg litt inn igjen.
Gratulerer igjen!
 
Gratulerer med lillegull!!! :Heartred
God bedring til pappa’n din, håper alt ordner seg og at alle kan nyte den lille skatten sammen!!
 
Gratulerer så mye med den lille jenten. Det er litt av en berg-og-dal-bane du har vært gjennom! Håper det går bra med faren din ❤️.
 
Back
Topp