Marianne1
Glad i forumet
I dag har jeg hatt egguthenting. Det var desverre ikke mer enn 3 egg... Kan si jeg (vi) er en smule skuffa. Har gått leeeenge på hormoner, og oppjustert dosen flere ganger, likevel ble det ikke flere. Fikk beskjed om at de ikke satt inn mer enn ett på meg uansett siden jeg var så ung (???). Krysser uansett fingrene for at alle tre blir befruktet, så vi får to på frys!
Selve egguthentingen gikk kjempebra! Gruet meg veldig på forhånd. Har jo hørt alle skrekkhistoriene... Men det var jo ikke "vondt" i den forstand. Man kjenner det jo, men det jeg følte var iallefall ikke smerte.. (nå har jeg gallestein, og gallesteinsanfall jevnlig, så mulig jeg er noe "herdet"). Uansett, en positiv opplevelse oppi den hele! [:)]
Selve egguthentingen gikk kjempebra! Gruet meg veldig på forhånd. Har jo hørt alle skrekkhistoriene... Men det var jo ikke "vondt" i den forstand. Man kjenner det jo, men det jeg følte var iallefall ikke smerte.. (nå har jeg gallestein, og gallesteinsanfall jevnlig, så mulig jeg er noe "herdet"). Uansett, en positiv opplevelse oppi den hele! [:)]