Det blåser opp til Storm her..

Storm

Gift med forumet
JIPPI!![:D]
jeg digger huffsevær..
så vet dere det liksom[8D]

Det ligger vel til navnet ditt *ler*

Så på nyhetene at det skulle bli uvær mange steder ja..

Ja det er vel en grunn til at du har det nicket du har?? he he..

Du og han nye cæsartypen!! [:D] [:D]

ORIGINAL: mie83

tenker bare på han hotel cæsarfyren jeg nå, ser for meg at det er han som sitter å skriver! hehe..

Ha ha nei ikke si det det da.. Har sett for meg Storm som en søt og snill jente jeg da, og ikke en ramp med spike i haka!! [;)]

Jeg og elsker dårlig vær, stor, snøstorm og alt som følger med, kommer opp til Sortland og får litt dårlig vær jeg hi hi[:D]

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: mie83

tenker bare på han hotel cæsarfyren jeg nå, ser for meg at det er han som sitter å skriver! hehe..

Ha ha nei ikke si det det da.. Har sett for meg Storm som en søt og snill jente jeg da, og ikke en ramp med spike i haka!! [;)]

[:-]er ikke noe mann!![&:]
jer er søt og snill.. nemelig[8D]
og nicket har jeg siden jeg ikke er så oppfinnsom, heter nemmelig Storm til etternavn jeg[:D]

Ja det var litt kult etternavn. Gøy å ha noe som ikke halve Norge har da [:D]

Stilig navn! Jeg også elsker uvær, men bare når jeg ikke behøver å bevege meg ut - det var ingen fryd å gå hjem fra skolen i dette været (regn og skikkelig vind).

Ops, jeg får besøk

ja, heter det ja.. Maria Storm her[:D]
har jo blitt litt hæsja med for det da, stormfull jente osv.. men jer er veldig snill alså[;)]

Det er koselig innimellom med uvær.
Sitte inne med varm kakao å se ut av vinduet på regn og vind

Er ikke så langt fra deg, så det er nok samme "finværet" her. Jeg må innrømme at jeg liker variasjonen i været her nord, men det kan bli litt for mye vannrett regn også....[&:] Bodde i Vestfold for noen år siden, og da savnet jeg uværet i nord!!![:)]

Å...nystekte boller og kakao hørtes fantastisk ut.... Vi venter storm til kvelden. får gjøre forberedelser jeg da... mekke en deig mm...

ja her skulle dere ha vært...

fant ikke andre bilder med mye vind så det ble en tornado,men så gærnt er det ikke...
men det er Storm

Back
Topp