Det blåser - hva med trampolinen?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Blåser en del her jeg bor nå. Jeg tenker mye på trampolinen vår som står her ute.
Hvordan sikre en trampoline best mulig? Når er det vanlig å "skru ned" trampolinen for sesongen?

Vi skruer den ned før kuldegradene kommer, men den er sikret hele året. Vi sikrer den med bolter ned i bakken og en stropp rundt ett tre [emoji4]

Det finnes eget sett for å bolte trampoline med hos jysk vet jeg

Men vi brukte bare sånne stropper rundt noen busker i hagen i sommer da vi skulle på ferie. For sikkerhets skyld.

Går vel ann å stroppe den fast i noe :) men sesongen er vel snart over uansett :)

Krysser alt for at jeg ikke våkner av ett dunk i natt

Kan snu den opp ned og legge for eksempel dekk på den, om detikke er supersterk vind. Her må trampolinene sikres, ellers blir vi fri. Folk bolter dem til bakken, legger sånne leka-blokker eller hva det heter, graver dem ned, i det hele tatt.

De fleste her har tatt dem ned eller fjernet duken nå.

Kan snu den opp ned og legge for eksempel dekk på den, om detikke er supersterk vind. Her må trampolinene sikres, ellers blir vi fri. Folk bolter dem til bakken, legger sånne leka-blokker eller hva det heter, graver dem ned, i det hele tatt.

De fleste her har tatt dem ned eller fjernet duken nå.
Tror jeg må gjøre det i morgen... høsten er jo kommet for å bli desverre :(

Der sa du noe.... første sesong med trampoline her i huset... men egentlig kunne den bare vært tatt ned for ikke ute etter barnehagen så ikke i bruk....

Vi tar den nok snart. Etter det finværet som er nå ut helgen blir det neppe brukt mer. Da tar vi av duken og sikkerhetsnettet, rammen står hele vinteren.

Vi skrudde den ned tidligere i sommer fordi det var meldt orkan eller noe, som ikke dukket opp btw, og vi har ikke giddet skru den opp igjen. Det får bli til våren.

Der sa du noe.... første sesong med trampoline her i huset... men egentlig kunne den bare vært tatt ned for ikke ute etter barnehagen så ikke i bruk....
Første sesong her og ;)

Ohhh eg hade gjort noet med den før den blåser ned hos naboen som vår gjorde

Back
Topp