Det beste og det verste barna ser på tv?

1600km nord

Glad i forumet
Daniel Tiger er tilbake på barnetv [emoji31] Det syns jeg er det desidert verste mini her ser på. Fra alt som er på NRK og Netflix.
Inspirert av det da: hva syns du er det verste barna ser på? Og det beste? Jeg tror det jeg liker best er Peppa [emoji4]

Liker ikke så godt lodde og linn, prater så høyt hun jenta [emoji28] jeg liker godt sangfoni.

Liker ikke så godt lodde og linn, prater så høyt hun jenta [emoji28] jeg liker godt sangfoni.

Åå ja, sangfoni står også høyt på lista her, både hos store og små. Spesielt sesong 1 [emoji4]
Og ja, Lodde&Linn er slitsomme greier..

Hahaha enig med deg. Daniel tiger er irriterende, Peppa Pig er jo ganske gøy :) Ben and Holly (laget av de samme som Peppa Pig, og er også på Netflix) er også ganske morsomt - anbefales :D

Jeg hater alt av barne-tv. Tegnede filmer har jeg aldri likt, ikke som barn en gang. Kan til nød strekke meg til å være delvis interessert i serier med ordentlige mennesker. Er vel en grunn til at det heter barne-tv. Jeg mangler tålmodighet til å sette meg inn i handlingen, det gjelder forsåvidt det meste av serier og spesielt filmer. Det skal virkelig fenge for at jeg orker.

Eldste ser forøvrig knapt barne-tv lenger, det går i filmer på You Tube med folk som spiller diverse spill. Forøvrig like ille som barne-tv ;)

Hahaha enig med deg. Daniel tiger er irriterende, Peppa Pig er jo ganske gøy :) Ben and Holly (laget av de samme som Peppa Pig, og er også på Netflix) er også ganske morsomt - anbefales :D

Vi har lurt på om det var samme folka som har laget Ben&Holly. Fin den også[emoji4] Peppa er jo best på engelsk! Både vi og mini er forresten også veldig glad i Pocoyo. Stephen Fry [emoji173]️

Verste er delt mellom Daniel Tiger og Lodde og Linn [emoji849]

Det beste er vel Masha og Mishka (eller hva det heter) og Grizzly og lemen [emoji23]

Lodde og Linn er hat her i huset, Gud så masete [emoji23]

Karsten og petra og fantorangen er klar vinnet

Jeg har ikke noe sånt forhold til barnetv jeg.

Det er jo ikke jeg som skal like det, men barna [emoji6]

Her elsker nemlig yngste både linn og lodde, Daniel tiger og alt det dere hater [emoji13]

Jeg har ikke noe sånt forhold til barnetv jeg.

Det er jo ikke jeg som skal like det, men barna [emoji6]

Her elsker nemlig yngste både linn og lodde, Daniel tiger og alt det dere hater [emoji13]

Mine små liker det også, og får lov å se det :) jeg overlever de minuttene med lodde og linn (og jeg hater det ikke, syns bare stemmen er i overkant slitsom [emoji28]).

Daniel tiger får ikke mine barn se på, jeg nekter å bidra til at de får slike talefeil :o type skj i stedet for kj osv. Helt ville at det er lov til å sende slik dritt :o

Mine er veldig glade i filmer nå, nysgjerrige Nils, Nemo og Vaiana er favoritter :D

Jeg er veldig glad i klart eg kan, og synes vel at lodde og Linn er mest irriterende.

Jeg hater Dora. Og når samme paw patrol episode ruller over skjermen for 48. gang, så lille ligger en replikk foran hele veien [emoji85]. Beste er når de ser på disneyfilmer - da vil jeg også være med [emoji7]

Liker ikke den jungelbarneTV’en med den løva og den ungen som bråker så sinnsykt.
Og så synes jeg barneTV med voksne som barnlighet seg veldig er fryktelig kleint.

Det beste hun ser er disneyfilmer ;) eller morsomme animasjonsfilmer for familien :)

Back
Topp