Det beste i livet ditt akkurat nå?

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg eeeer så glad for at det er oul i morgen :P ENDELIG! Solen skinner, mannen har kommet hjem fra sjøen idag og livet er rett og slett bare fantastisk for tiden!! :)

Sommer, kjempe glade unger og masse deilige spark fra lille i magen :) Og en fantastisk mann ikke minst hehe :)

Oppussingen av huset er i gang for fullt, og jeg kan virkelig se for meg hvor fint og trivelig det blir hjemme når vi er ferdige :-D Alt jeg har hatt lyst til å gjøre i de to årene vi har bodd her er nå i gang, og det er så digg! Så kjenner jeg masse spark fra lillemann, det er nydelig vær ute og kun 18 dager til vi reiser til Spania ;-)

Skikkelig HERLIG vær ute i dag, glade barn, en elskelig mann, en baby i magen som romsterer rundt og rundt :)

min kjære, vår sønn og masse liv og røre i magen<3<3 og følelsen av sommer :-)

Verdens beste samboer og kun dager til avreise til romantisk tur til Barcelona, bare meg og min kjære ❤

D beste er at jeg er så forelska og lykkelig, d føles nesten som jeg ska til å sprekke noen ganger :) Verdens beste kjæreste og masse liv å spark i magen :) Hver dag er en dag nærmere møtet mellom oss 3 <3

D beste er at jeg er så forelska og lykkelig, d føles nesten som jeg ska til å sprekke noen ganger :) Verdens beste kjæreste og masse liv å spark i magen :) Hver dag er en dag nærmere møtet mellom oss 3 <3

Den var søt:) <3 nettopp vært på oul, venter en liten prins:) livet er herlig!! :D

At jeg fikk fri så jeg og sambo kan dra på en siste kjærestetur til bulgaria før lille kommer. :-) blir så kooos!

At jeg endelig har fått levert nøkkelen til leiligheten i Oslo, blitt offisielt samboer, fullt sykemeldt og mer eller mindre ferdig med jobben, og om tre uker er det sydentur og vår første kjærestetur!
Mye å glede seg over om dagen :D

At jeg endelig har fått levert nøkkelen til leiligheten i Oslo, blitt offisielt samboer, fullt sykemeldt og mer eller mindre ferdig med jobben, og om tre uker er det sydentur og vår første kjærestetur!
Mye å glede seg over om dagen :D

Høres ut som vi har en ganske lik hverdag:) Jeg har nettopp flyttet offisielt inn med min kjære, solgt leiligheten (venter bare på overtagelsen om en ukes tid), og syden er rett rundt hjørnet ;)
God sydentur, og nyt dagene i sommervarmen :):)

Back
Topp