Det beste du vet når du er gravid

englemamma18

Elsker forumet
Hva er det beste du vet nå som du er gravid?
Alt fra klær til mat og trening.

- Det er så deilig å ta på seg en stor T-skjorte etter en lang dag på jobb og bare slappe av på sofaen.
- Det er så deilig å gå seg en tur når kvalmen blir overveldende

Beste jeg vet er løse klær :) Er mye kvalmen, så løse klær er deilig da :)
Ellers går i det i mye brødmat for tiden :)

Haha gubben sine gensre og Cubus sine loosepants.
Og isbiter og sitroner... Hahahaha

Det går i kylling i alle former. Spiser nesten ikke annet kjøtt for tida :p
Og alle klær som ikke er tettsittende. Har ikke gått i jeans siden uke 5 :p

Jeg har cravet litt etter pomfri og frensh fries (chips) :p

Kjøpte meg 2 poser French Fries her om dagen, de forsvant veldig fort. Eneste ulempen er at jeg blir så sår i munnen av det :p
Hehe :p det er lett for :p de er jo kjempe gode da :p de er på en måte søtt selv om de er ekstremt salt xD jeg føler jeg blir veldig fort sår i munnen spesielt på tungen :p men syntes disse posene er litt små xD

Det beste jeg vet er å gå med vanlige truser. Brukte alltid stramme bukser og g-streng før. Nå går det i løse bukser og hipster/hotpants.

Det beste jeg vet å spise er avocado, plommer, nektariner, epler, druer osv. Har heldigvis ikke fått lyst på usunne ting enda.

Løse klær
Iskaldt vann (fra dispenser på jobb eller med isbiter hjemme)
Salt/sterk mat
Søvn
Å være på jobb, faktisk, for da har jeg ikke tid til å kjenne/tenke på at jeg er trøtt/uvel

At det er en lille baby i vente. Ellers ikke noe fin opplevelse ennå i graviditet pga hypermesis og andre helse utfordringer så ikke noe mat eller drikke som passer, mye do og sofa tjeneste. Men glede at det er noe fint i vente :)

Løse klær
Iskaldt vann (fra dispenser på jobb eller med isbiter hjemme)
Salt/sterk mat
Søvn
Å være på jobb, faktisk, for da har jeg ikke tid til å kjenne/tenke på at jeg er trøtt/uvel
Jeg klarer ikke sterk og salt mat, får skikkelig halsbrann av salt mat og sterk mat kaster jeg opp av. Og jeg som elsker begge deler :(

Går kun rundt i mannens boksere når jeg er hjemme x) Fikk nettopp pakke i posten fra Cubus hvor jeg bestilte kun pysjbukser og natttøy :D

Elsker sushi, også som gravid. Savner inderlig salami, men har funnet trøst i en god leverpostei med majones og agurk!

Elsker å sove..!

Jeg craver vanlig husmannskost for tiden så jeg gråt omtrent av Lykke når mormor kom på besøk med en stor bøtte med hjemmelaget lapskaus og hjemmelagde fiskekaker :) og gulrøtter, I massevis, gjerne med dip som kveldskos☺ fastfood og slikt byr meg imot, blir kvalm bare jeg tenker på chips liksom:hungover:

Back
Topp