det begynner å klø i fingrene mine no

VilSåGjerne

Forumet er livet
etter å teste,har såååååååååå sinnsykt lyst[:D]

Hm...5 dager igjen til du er på dag 16 etter el. eh obs mente etter egguttak. OK dag 11 i dag er litt værl tidlig å teste, du tok dobbelt så mye i el sprøyta en meg også, hm....min var ute dag 5 dager etter egguttak, du er nok mest sansynlig over den faren for å få falsk test, men tidlig for å få positiv test - men noen får positiv fra dag 10-11, men det er nok bedre å teste fra dag 12-13 dersom du skal teste før tiden. Bare sånn helt teoretisk altså dersom du tørr[;)]

ORIGINAL: Apple

Jeg testet positivt på rugedag 12.... *friste friste* [:D]

friste friste ja[:D]

ble den litt eller veldig positiv???? eller hadde du digital?

ORIGINAL: hegemw

ja skjønner deg godt, prøv å vente noen dager til, eller lengst mulig

off[&:][:)]

produserer man mere hsg med tvillinger?? slik at den slår fortere/sterkere ut??

jeg vil og.men vil egentlig vente, nesten sikker på den blir negatvi såå tidlig, å gidder ikke bli skuffa men likevel ikke være sikker. kommer til å teste fredagsmorning, for da skal jeg likevel ta blodprøve hos legen, så greit "vite" hva det er på forhånd.

ORIGINAL: Ivara

Ohh... Bare 5 dager igjen til dere kan teste jo VilSåGjerne og babytutta!

Spennende dette. Satser på to superpositive tester i løpet av uka!

nei ikke lenge igjen no[:D] men godt at eg begynner på jobb igjen i morgen så dagene kan gå litt fortere[:D]

åååå herregud NÅ ser jeg at det er 5 dager i gjen. djises, er ikke lenge. føles så mye lengre, men 5 dager..hjelp åssen skal jeg klare holde meg..
er vel bare å beholde viljestyrken. hehe
skal i uka da??
jeg skal på skolen mandag-torsdag, så jobbe neste helg også. HÅPER jeg har fri fredag, og visst skuffelsen er stor så kan jeg være hjemme å surmule for meg selv[:D] eller hoppe rundt i gledesrus....jippi[:D]

ORIGINAL: Guria

Er skikkelig spent på deres vegner [:)]

ORIGINAL: *ruge*babytutta

produserer man mere hsg med tvillinger?? slik at den slår fortere/sterkere ut??

jeg vil og.men vil egentlig vente, nesten sikker på den blir negatvi såå tidlig, å gidder ikke bli skuffa men likevel ikke være sikker. kommer til å teste fredagsmorning, for da skal jeg likevel ta blodprøve hos legen, så greit "vite" hva det er på forhånd.

APPLE kom deg inn her, vi trenger hjelp[:)]

Jeg er ikke Apple men jeg kan godt svare som den tvillingen jeg er, det er ofte høyere nivå av HCG i starten med flerlinger - men det trenger ikke nødvendigvis å være det, men dobblingstiden blir høyere økning av HCG. Ganske logisk ikke sandt?!!!

ja det er jo egentlig logisk, for det er jo 2 småtoll som sender ut dette hormonet, altså dobbelt[:)]

Å, er så spent for dere!!! Gleder meg til å høre gledeshyl fra dere!! [:)] Satser alt på det!!

Hei der [:)] vi vil ha tre superpositive tester denne uken...

ORIGINAL: pikolino

Det er godt du sier ifra, men jeg har ikke glemt deg, lykke til med testingen du ligger en dag forran de to andre[;)]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: pikolino

Det er godt du sier ifra, men jeg har ikke glemt deg, lykke til med testingen du ligger en dag forran de to andre[;)]

[;)]

Vil bare si: LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! [:D]

ORIGINAL: Marianne1

Vil bare si: LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! [:D]

sign denne. Masse lykke til. Hold ut noen dager til dere, slik at dere kan være enda sikrere på positiv test... Hold ut!!![:D] (sorry vilsågjerne, det var kanskje ikke det jeg skulle si??? Hihihihihihhiihihi...)

Masse lykke te:) Spennande å følge med på dåke[:D]

Back
Topp