Det aller første SPARKET!!!

Lillemirakel

Glad i forumet
Barnefar er bortreist og jeg savner han så mye at jeg kan gråte alt jeg har av tårer. Det har jeg gjort i kveld. Nå som hormonene har tatt overhånd sitter tårene veldig løst og jeg klarer ikke holde dem inne slik jeg gjorde før. Midt under alt dette satte jeg meg ned med den livreddende doppleren min og lyttet til skatten i magen. Hjertet dunker og dunker, for en herlig lyd det MÅ jeg bare si! Jeg la den fra meg og strøk litt over magen og fortalte skatten at mamma og pappa gleder seg sånn til du kommer. Så kjente jeg en pitteliten svak, men likevel så sterk "boble" (som ikke var luft vel og merke) og skjønte fort at det var en liten hilsen. Jeg har kjent bevegelser før (veeldig svake), men ingen spark enda, så dette syns jeg virkelig var stort <3 jeg er 16+0 og har endelig kjent det første sparket, ååå hvor heldig jeg føler meg.

Det er så deilig! Har ikke vært helt sikker før i helgen, da var det masse bobler som sprakk en liten periode etter sengetid. Når vi blir så glade for de livstegnene, tenk når skattene våre er født? Lykke<3

Det er så deilig! Har ikke vært helt sikker før i helgen, da var det masse bobler som sprakk en liten periode etter sengetid. Når vi blir så glade for de livstegnene, tenk når skattene våre er født? Lykke<3
Slik var det her også, når jeg la meg ble krabaten veldig aktiv, og så godt det var! Spesielt når jeg ble helt sikker på at dette faktisk er babyen <3 Vi er ganske heldige vi :D
Gratulerer og fortsatt lykke til med graviditeten :)

Back
Topp