Det å ta vare på et barn...

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
All denne ventinga får meg jo til å tenke...
Gått gravid i 9 mnd nå og så plutselig kommer det; kan JEG ta vare på et barn????

Mye kommer sikkert naturlig, men en ting er sikkert: jeg kan garantere dere at jeg kommer til å mase og spørre mye til råds her inne...
Bear with me... for det blir sikkert mange dumme spørsmål som kanskje dere tar som en selvfølge :p

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Utrolig hvor mange ting som bare faller naturlig, men selv nå som jeg har fått nummer to er jeg fortsatt usikker på ting:)

All denne ventinga får meg jo til å tenke...
Gått gravid i 9 mnd nå og så plutselig kommer det; kan JEG ta vare på et barn????

Mye kommer sikkert naturlig, men en ting er sikkert: jeg kan garantere dere at jeg kommer til å mase og spørre mye til råds her inne...
Bear with me... for det blir sikkert mange dumme spørsmål som kanskje dere tar som en selvfølge :p

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Den følelsen slo meg kraftig i hodet med en klubbe ;) Ingen som snakker noe særlig om de tingene der-alt er liksom så rosenrødt skal være ;) det gikk plutselig opp for meg at selv om jeg hadde kastet meg foran et tog for å beskytte guttene mine,så kan jeg på en måte ikke beskytte de mot alt de skal møte på sin vei.... *hylgrine* :) Haha :) se tankene du har tror jeg er helt normale og på sin plass :)

To skjønne gutter 26.06 <3 <3

Det kommer. Tro meg! ;)
Jeg hadde knapt nok tatt i et barn før jeg fikk min nummer 1. Jeg leste meg grønn og mye faller som du sier naturlig.
I dag har jeg venninner med både 2 og 3 barn som spør meg til råds om de lurer på noe. ;)
Har ei fin og god datter så har da klart meg fint vil jeg tørre å påstå. :)

Back
Topp